طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

اشتباهاتی که باید در طراحی سایت به آنها بسیار توجه کنیم

به عنوان یک طراح در طراحی سایتباید به نکاتی توجه کنید ممکن است این نکات به اشتباهاتی بزرگ در طراحی سایت منجر شود. در این مقاله از طراحی سایت به اشتباهات رایج و مهم در طراحی سایت اصفهان  اشاره میکنیم . در ادامه همراه با سارین وب باشید.
 
1 - کار کردن بر اساس روش 7/24
درحالی که شغل طراحی سایت مستقل در ارائه فرصت ها و برنامه ریزی ها انعطاف پذیر است، خیلی مهم است تا در بین شغل و کار خود تعادلی ایجاد کنید که بدانید چه برنامه ریزی های در کارتان نیاز است تا وظایف به درستی انجام شوند و چه موارد دیگری در زندگی شخصی تان اهمیت دارند.

این مورد آسان ترین راه برای برنامه ریزی در کارتان می باشد. این برنامه ریزی کاری نباید از 9 تا 5 باشد، بلکه باید در مواقعی باشد که همه چیز به خوبی انجام شود و شما در آن زمان ها بسیار انرژی دارید. داشتن برنامه ریزی مشخص به مشتریان وب سایت تان نیز کمک می کند تا در طول ساعات کاری تان با شما در تماس باشند و به این ترتیب وقتی هم می توانید برای اعضای خانواده تان داشته باشید.
 
2 - بی ارزش کردن پروژه طراحی وب سایتی که انجام می دهید
زمانی که با طراحان وب سایت مستقل جدید صحبت می کنم، یکی از بزرگترین مشکلاتی که با آن مواجه می شوم این است که به شدت کار و زمان شان را بی ارزش و می سازند. انجام پروژه های طراحی سایتبه صورت رایگان یا با حداقل ترین دستمزد، به مشتریان وب سایت نشان می دهد که شما چه ارزشی دارید. قیمت هایی را برای پروژه طراحی سایت تان تنظیم کنید که در بازار رواج دارد.
در اینجا منابعی وجود دارد که به شما ایده ای ارائه می دهد تا راحت تر پروژه های طراحی سایت اصفهان تان را قیمت گذاری کنید:
- پایگاه قیمت گذاری پروژه های طراحی وب سایت مستقل
- نرخ ساعتی طراحان وب سایت توسط HOW MAGAZINE
- محاسبه میزان پروژه های طراحی وب سایت مستقل توسط AIGA
 
3 - قبول کردن هر پروژه طراحی سایت مستقلی که به شما پیشنهاد می شود
حدود نیمی از پروژه های طراحی وب سایت که به شما پیشنهاد می شود، خیلی هم مناسب و معقول نیست. خیلی خوب می شود که آن ها را رد کنید. سعی نکنید که هر پروژه طراحی وب سایت را حتی بر اساس شرمندگی و تعارفی که با طرف مقابل دارید، قبول کنید، زیرا به یاد داشته باشید که سر شما بسیار شلوغ است و زمان کافی را برای انجام آن طراحی وب ندارید.
 
در اینجا 5 نوع پروژه طراحی وبسایت وجود دارد که باید از آن ها پرهیز کنید:
- مواردی در این طراحی وب سایت وجود دارد که شما در آنها مهارت ندارید.
- پروژه های طراحی سایت که حس خوبی به شما نمی دهد. حالا ممکن است با اعتقادات و یا باورهای تان هم خوانی نداشته باشد و یا نگرانی درباره مجاز بودن آن و درست انجام ندادن آن وجود داشته باشد.
- پروژه های طراحی سایت از مشتریانی سایتی که واقعا نمی دانند که چه می خواهند و از همان ابتدا در پرداخت هزینه طراحی سایت تعلل می کنند. (این مورد نشانه خوبی برای پرهیز از پروژه مورد نظر می باشد).
- پروژه طراحی سایت اصفهان از اعضای خانواده و یا دوستان نزدیک تان همیشه سخت است. خیلی دشوار است که در چنین شرایطی "نه" بگوییم، اما گاهی اوقات برای اینکه روابط مان در طول انجام پروژه مورد نظر آسیبی نبیند، باید این کار را بکنید.
- اگر واقعا می خواهید روی پروژه های طراحی سایت کار کنید، ببینید که جدول زمان و زمان ارائه آن پروژه چگونه است و از این رو اگر با شرایط زمانی شما مطابقت ندارد، آن پروژه طراحی وب سایت را رد کنید.
 

4 - تشویق نکردن مشتریان وب سایت برای همکاری هر چه بیشتر با شما
سعی کنید از اولین دیدار و تماسی که با مشتری وب سایت مورد نظر داشتید، برای پیشبرد پروژه طراحی وب سایت تان استفاده کنید. اگر شما این تشویق ها و انگیزه ها را به آن ها ندهید، در زمینه کاری و تجارت خود موفق نمی شوید.
مشتریان وب سایت را راضی نگاه دارید و کاری کنید تا مدت زمان طولانی تری با شما همراه باشند. به طور مثال وقتی پروژه طراحی وب سایت برای مشتری پایان پذیرفت، می توانید تبلیغاتی را مهیا کنید و آنها را به کار کردن بیشتر با خود تشویق کنید.
 
5.صورت حساب متناقض مشتریان وب سایت
اگر برای صورتحساب پروژه طراحی سایت مشتریان تان، پروسه مناسبی نداشته باشید، خیلی از پرداخت ها و دستمزدهای تان را از دست می دهید. این مورد باعث آزار مشتریان وب سایت نیز می شود.
پس سعی کنید که در روند صورتحساب و پرداخت هزینه های طراحی سایت اصفهان مشتریان خود، پروسه ای را در نظر داشته باشید:
- قیمت هایی را مشخص کنید (این کار را در قالب یک صورتحساب کاغذی به آن ها تحویل دهید).
- برنامه پرداخت هزینه پروژه طراحی سایت را برای مشتریان وب سایت مشخص کنید ( موعد پرداخت ها را در آن قید کنید).
- نرخ هایی که باید سالیانه مشتریان وب سایت بپردازند را نیز مشخص کنید.
- به قوانین موجود در شغل خود پایبند باشید.
 
6.بیش از حد شرایط را راحت دیدن
اگر شما موارد جدیدی را یاد نگیرید و با ابزار، گرایشات و تکنیک های قدیمی پیش روید، شکست خواهید خورد. به خود اجازه ندهید که نسبت به جایی که هستید و کاری که می کنید، راحت بر خورد کنید. خیلی واجب است که موارد جدیدی را در زمینه طراحی وب سایت مستقل یاد بگیرید.
 
7.به قول های خود عمل نکردن
مواردی که 100 درصد مطمئن نیستید که می توانید تحویل بدهید یا نه، قول ندهید. این مورد همیشه اتفاق می افتد. شما می خواهید که خیلی راحت با مسئله رو به رو شوید، اما اگر نتوانید به قول خود وفا کرده و به طور مثال پروژه طراحی سایت را به موقع تحویل ندهید، می تواند به شهرت تان آسیب وارد کند.


زمانی که با مشتریان وب سایت صحبت می کنید، راه گریزی برای خود مقرر کنید. برای مواردی که در پروژه طراحی وب سایت مطمئن نیستید که بتوانید انجامش بدهید، بگویید که" به نظر خوب می رسد، اما نیاز دارم درباره اش اندکی فکر کنم". از این رو فرصتی دارید تا متوجه شوید که آیا آن کار را می توانید انجام دهید یا خیر، برای این مورد در طراحی سایت باید چه قیمتی در نظر بگیرید و اصلا این ایده عمل می شود یا خیر.
 
8. کار کردن در طراحی سایت بدون استراتژی
اگر شما به گونه ای در طراحی سایت کار کنید که ندانید در مرحله بعد چه اتفاقی می افتد، دچار مشکل می شوید. حتی طراحان وب سایت مستقل نیاز دارند که دارای برنامه تجاری و استراتژی خاصی باشند.
در یک سال می خواهید به کجا برسید؟ 5 سال و یا 10 سال آینده چطور؟ اگر ندانید که چه هدفی دارید و به کدام سمت حرکت می کنید، در مسیر طراحی وب سایت تان با مشکلاتی مواجه خواهید شد.
 
9.فراموش کردن مسائل مرتبط با تجارت طراحی سایت
زمانی که بحث تجارت طراحی سایت اصفهان می شود، باید مسائل مربوط به آن را در نظر داشته باشید. اگر مالیات، بازاریابی، مجوز گرفتن، ایجاد شبکه و مقایسه درآمد و هزینه ها جزو دغدغه های شما نباشد، باید بدانید که حتما با مشکلاتی برخورد خواهید کرد.


اگر فکر نکنید که طراحی سایت مستقل هم یک نوع تجارت است، در دراز مدت به خود و حرفه ای خود صدمه وارد می کنید. شما باید درک عمیقی از اینکه چه مالیات و حقوق قانونی را باید در شغل طراحی وب سایت خود رعایت کنید، داشته باشید. اگر از این قانون ها در شغل طراحی وب سایت تان سرپیچی کنید در مشکلات چشمگیر و هزینه های پیش بینی نشده و جرمیه های قانونی درگیر می شوید.
 
10. حساب باز کردن و اعتماد کردن زیادی بر مشتریان وب سایت
حقیقتی که در شغل طراحی وب سایت مستقل وجود دارد این است که هر مشتری وب سایتی ممکن است یک روز ناپدید شود. این یک حقیقت تلخ است.
راه حل این ماجرا این است که مشتریان وب سایت خود را رده بندی کنید و مطمئن شوید که رابطه کاری خوبی را با مشتریان وب سایت خود دارید. قسمت اعظمی از این موضوع به استراتژی که در شغل طراحی سایت مستقل خود به کار می برید، مربوط می شود. آیا در شرایط ضروری، برنامه ای برای جایگزین کردن یک مشتری با مشتری دیگر طراحی وب سایت دارید؟

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.