طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

بازاریابی محتوا، رمز موفقیت بعد از طراحی سایت

بازاریابی محتوا یک تکنیک تبلیغاتی و بازاریابی می باشد که روی ساخت و انتشار محتواهای ارزشمند به منظور جذب و نگه داری بازدیدکنندگان و تبدیل آن ها به مشتریان تمرکز دارد. این موضوع اثبات شده می باشد و حداقل زمانی که بدانید که چه کاری انجام می دهید، فواید بیشتری برای شما به همراه دارد. با این مقاله همراه باشید تا با بازاریابی محتوا و رمز موفقیت آن بعد از طراحی سایت صحبت کنیم.

مزیت های بازاریابی محتوا در طراحی وب سایت ها به این شکل می باشد:

- برای سئو و بهینه سازی سایت بسیار عالی می باشد، مخصوصا برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی.
- بازاریابی محتوا می تواند لینک هایی را جذب نماید و وب سایت تان را جزو نتایج اول گوگل قرار دهد و یا به عبارت دیگر رتبه بندی سایت تان را ارتقاء دهد.
- محتواها می توانند مانند سوخت در سانه های اجتماعی (فیس بوک، تویتر، اینستاگرام و غیره) و حتی روزنامه ها و مجله ها و دیگر رسانه ها باشد.

3 نوع بازاریابی محتوا در طراحی سایت اصفهان
بازاریابی محتوا می تواند به سه بخش تقسیم می شود:
- وبلاگ های پایه
- فرمت های طراحی
- محصولات جانبی

1) وبلاگ های پایه

وبلاگ های ساده، نوع اولیه و پایه بازاریابی محتوا می باشند. تجارت ها اغلب مقالاتی را درباره محصولات، گرایش های طراحی و توصیه ها و ترفند های در طراحی سایت اصفهان، ارائه می دارند. آن ها این اطلاعات را به اشتراک می گذارد تا بازدیدکنندگان را جذب خود کنند و آگاهی های شان را بهبود دهند.

این نوع بازاریابی محتوا بسیار راحت اجرا می شود. می توانید از یک نویسنده سایت هم کمک بگیرید تا مقالاتی را بنویسند و یا حتی افرادی را در منزل می توانید به این کار بگمارید. هم چنین می توانید به نوشته های خود طراحی سایت  و تصاویری را اضافه کنید که برای خواندن جذاب تر باشند.

2) فرمت های طراحی

دومین نوع بازاریابی محتوا بر اساس اولین نوع (در بالا آن را شرح دادیم) می باشد. کلمات، ساده ترین فرم ارائه اطلاعات می باشند. از این رو چرا نباید اندکی در این زمینه خلاقانه تر عمل کنیم؟ راه های دیگری برای ارائه ایده های تان وجود دارد که به پایدار ماندن شما در میان رقیبان تان بسیار کمک می کند. در این جا مثال هایی برای شما آورده شده است تا این موضوع را بیشتر درک کنید:

- اینفوگرافیک: اینفوگرافیک ها شاید اخبار جدیدی نباشند، اما به درستی اجرا می شوند و می توانند قدرتمند عمل کنند.
- اینفوگرافیک های انیمیشنی: به دنبال یک مورد جدید می باشید؟ چرا از اینفوگرافیک های انیمیشنی استفاده نمی کنید؟ برای الهام گرفتن بیشتر در این زمینه مقاله JACOBE ONEAL را به نام ANIMAGRAFF را مطالعه نمایید.
- ویدئو: اگر یک تصویر بیش از هزاران کلمه می ارزد، ویدئو بیشتر از هزاران تصویر ارزشمند می باشد. مشتریان جدیدی را با نمایش دادن تخصص و مهارت تان در قالب یک ویدئو، جذب نمایید. MOZ از این تکنیک در WHITEBPARD FRIDAY خویش استفاده می کند.
- نظر سنجی: می توانید تعاملاتی را نیز به بازاریابی محتوای خود توسط نظر سنجی ها اضافه کنید. ابزارهای بسیاری وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند.
- مصاحبات: از افراد مشهور در زمینه کاری خود مصاحبه کنید که بهترین راه به نمایش گذاشتن برند تان می باشد.
این دومین نوع بازاریابی محتوا  تماما درباره انتشار خلاقانه محتوا می باشد و در این زمینه باید اندکی بیشتر کار شود، اما نتایج حاصل از آن بسیار شگفت انگیز است.

محصولات جانبی

پیشرفته ترین نوع بازاریابی محتوا مربوط به محصولات جانبی می باشند. همان طور که از نام این مورد پیدا می باشد، محصولات جانبی به محصولات و یا سرویس های جدیدی گفته می شود که به محصول و یا سرویس اصلی یک شرکت یا تجارت مربوط می باشد.

تکنیکی که در پس این نوع بازاریابی محتوا وجود دارد بسیار ساده است: باید موارد ارزشمندی را در کنار آن چه که به فروش می رسانید، به مشتریان خود ارائه دارید. تصاویر استوک چیزی است که مخاطبین مورد نظر تان ممکن است نیاز داشته باشند. این نوع از بازاریابی محتوا باعث می شود تا برندتان سرشناس تر شود و مشتریان جدیدی جذب تجارت شما شوند.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

مدیریت هوشمند پارکینگ و رشد فروش این تجهیزات با افزایش وسایل نقلیه

خرید دوربین مدربسته

انتظار می رود که حجم فروش محصولات مدیریت هوشمند پارکینگ از ۳.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ به حدود ۵.۱۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ برسد و رشد چشمگیری داشته باشد. چرا  که افزایش تعداد وسایل نقلیه و ترافیک ، میزان معطلی در ترافیک و مصرف سوخت را افزایش می دهد از این رو استفاده از تجهیزات مدیریت هوشمند وسایل نقلیه می تواند این مشکلات را به حداقل برساند. تحلیلگران مارکت استند پش از تحقیق در این خصوص به این نتیجه رسیدند که عامل تعیین کننده در افزایش فروش یک سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ ادغام سیستم های مختلف با یکدیگر در غالب یک سیستم واحد است.
سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ چیست ؟

سیستم هوشمند مدیریت پارکینگ به سامانه نظارت تصویری گفته می شود که با خواندن پلاک خودرو ها به آنها اجازه ورود یا خروج به پارکینگ را می دهد. این اجازه می تواند از طریق کنترل راه بند یا مواردی شبیه به آن انجام شود. یکی از مهمترین ویژگی های سیستم مدیریت پارکینگ امکان تعریف مبلغ مشخصی برای مدت زمان پارک خودرو است که می تواند بر روی سیستم فعال شود. سیستم هوشمند پارکینگ بصو ت لحظه ای می تواند آمار تعداد پارکینگ های خالی را نمایش دهد. این امکانات و بسیاری از موارد دیگر که به کمک دوربین مداربسته عمل می کند تحت عنوان سیستم مدیریت پارکینگ شناخته می شود.

انتظار می رود که سیستم های کنترل ورود و خروج خودرو و مدیریت بر درآمد پارکینگ ها بیشترین سهم از میزان فروش سیستم های مدیریت پارکینگ را به خود اختصاص دهد چرا که این سیستم ها به اپراتور اجازه می دهد علاوه بر مدیریت ورود و خروج وسایل نقلیه به پارکینگ ، میزان درآمد پارکینگ از تردد خودرو ها را نیز محاسبه کند، این ویژگی شاید مهمترین دلیل علاقه مندی صاحبان پارکینگ ها به استفاده از سیستم های مدیریت پارکینگ باشد. چرا که با استفاده از این سیستم ها ، کنترل دسترسی و در آمد زایی پارکینگ ها به طور خودکار انجام خواهد شد.

برای دوربین مداربسته حوزه بزرگ دیگری که سیستم های مدیریت هوشمند پارکینگ ، بازار خوبی در آن خواهند داشت پارکینگ های عمومی است. چرا که این پارکینگ ها معمولا برای پوشش نیاز افراد به پارک خودروهایشان در مکان های شلوغ و توسط سرمایه گذران بزرگ ساخته می شوند و هدف آنها، درآمد زایی بیشتر و بهبود ارائه خدمات به مشتریان می باشد. مدیریت هوشمند تردد خوردو ها در کنار مدیریت هزینه خودرو های وارد شده یا خارج شده از پارکینگ می تواند این شرمایه گذاران را زودتر به هدف اصلیشان برساند.

صاحبان پارکینگ های عمومی همیشه در تلاشند تا امنیت خودرو ها و مکان پارکینگ خود را به مشتریان ثابت کنند و استفاده از سیستم مدیریت پارکینگ می تواند یک دلیل خوب بر ادعای آنها باشد.

 

به گفته کارشناسان بازار انتظار می رود که آمریکای شمالی در دوره پیش بینی شده بالاترین سهم این رشد را به خود اختصاص دهد چرا که سرمایه گذاران بزرگ و صاحب نامی برای رفع نیاز های مشتریان در این حوزه در حال ساخت پارکینگ های عمومی هستند تا به رانندگان و مشتریانی که از این پارکینگ ها استفاده می کنند خدمات مناسبی ارائه کنند. کانادا و ایالات متحده آمریکا شاخص ترین کشور هایی هستند که پیش بینی شده این میزان فروش در آنها بیشتر رخ دهد. رشد بالای تولید ناخالص ملی و استفاده از بستر ها و راهکار های شهر هوشمند در این دو کشور بیش از هر مکان دیگری به چشم می خورد. افزایش فروش خودرو و تغییر مقررات پارکینگ باعث رشد بازار خودرو در آمریکای شمالی و در نتیجه افزایش تقاضا برای استفاده از سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ شده است.

خرید دوربین مدربسته

قابلیت تشخیص دستکاری دوربین مدار بسته یا Tamper Detection چیست ؟

خرید دوربین بسته
فناوری تشخیص دستکاری یا خرابکاری یکی از ویژگی های آنالیز تصویری در دوربین های تحت شبکه است این تکنولوژی هنگامی که دوربین مورد دستکاری قرار می گیرد یا ضربه می خورد می تواند با ارسال آلارم کاربر را باخبر کند.
هنگامی که دوربین IP در محلی نصب می شود همواره می تواند در معرض خطر قرار داشته باشد ، ضربه زدن به دوربین مداربسته ، تغییر جهت و زاویه دید دوربین ، دستکاری دوربین ، اسپری پاشیدن به شیشه جلوی دوربین مداربسته ، پوشاندن لنز دوربین با پارچه یا یک عامل خارجی و بسیاری از موارد دیگر از خطراتی است که می تواند یک دوربین مدار بسته نصب شده را تهدید کند. هنگامی که فردی قصد ضربه زدن به دوربین را داشته باشد قابلیت Tamper Detection دوربین می تواند با شناسایی خطر به NVR اطلاع داده و این آلارم توسط سیستم مرکزی به کاربرا اطلاع رسانی می شود. این فرایند را Tampering Alarm می گویند.
اساس کار قابلیت تشخیص خرابکاری یا تشخیص دستکاری چگونه است ؟

قابلیت تشخیص خرابکاری یا دستکاری ، به دوربین مداربسته امکان شناسایی عواملی مانند ضربه ، پوشاندن لنز ، تغییر جهت  و … را می دهد و کاربر می تواند در این مواقع سریعا از اینگونه تهدیدات باخبر شده و اقدامات پوششی و بازدارنده را انجام دهد.

سیستم تشخیص دستکاری دوربین مدار بسته می تواند موارد زیر را به کاربر اطلاع رسانی نماید :

    ضربه زدن به دوربین و تلاش برای از جا در آوردن دوربین مداربسته ( سرقت دوربین )
    اسپری پاشیدن بر روی دریچه لنز و شیشه جلوی دوربین مدار بسته
    قطع برق دوربین مدار بسته ( نخستین کاری که سارقین انجام می دهند )
    پوشاندن دریچه لنز دوربین مدار بسته توسط عوامل خارجی
    تغییر فوکوس دوربین مدار بسته
    تغییر جهت دوربین مدار بسته
    قطع شدن ارتباط شبکه دوربین مداربسته با NVR

    این فناوری هم مانند بسیاری از فناوریهای هوشمند دوربین مدار بسته می تواند با آلارم های اشتباه کاربران را کلافه کند از این رو می توان با تعریف زمان مناسب با توجه به نوع آلارم از بروز آلارم اشتباه جلوگیری کرد. به عنوان مثال هنگامی که برگ درخت جلوی دریچه لنز دوربین را برای چند ثانیه می پوشاند و سپس از جلوی لنز کنار می رود، تعریف حداقل زمان برای آن می تواند کمک کننده باشد و از ارسال آلارم اشتباه توسط سیستم جلوگیری کند.

    قابلیت تشخیص خودکار دستکاری دوربین مدار بسته معمولا تنها در دوربین های هوشمند وجود دارد و هر دوربینی این قابلیت را پشتیبانی نمی کند. از این قابلیت می توان برای سناریو های مختلف استفاده کرد که چند نمونه از آنها عبارتند از :
    پوشاندن دریچه لنز دوربین در حیاط یا راهروهای زندان ، در این حالت دوربین فورا به ماموران امنیتی اطلاع رسانی می کند تا هر گونه خطری را در همان ابتدا شناسایی و برطرف کنند.
    تغییر جهت دوربین مداربسته نصب شده در یک کارخانه که مشغول شمارش تعداد کارتن هایی است که توسط دستگاه بسته بندی می شود . در این حالت سیستم تشخیص خودکار خرابکاری با اطلاع رسانی به موقع از هر مورد مشکوکی جلوگیری می کند.
    تغییر فوکوس دوربین مداربسته نصب شده در قسمت درب ورودی شعبه یک بانک در اثر پاشیدن اسپری ، در این موقع سیستم تشخیص خودکار می تواند با اطلاع رسانی به موقع ، از بروز هر تهدیدی شامل سرقت مسلحانه جلوگیری می کند.
خرید دوربین بسته

قابلیت تشخیص دستکاری دوربین مدار بسته یا Tamper Detection چیست ؟

زمانی که بحث عملکرد و اجرای سئو و بهینه سازی سایت می شود، ساختار طراحی سایت بسیار اهمیت دارد، زیرا موتورهای جستجو روی تجربه کاربری بسیار تمرکز داشته و تاکید دارد و تجربه کاربری به طور مستقیم توسط ساختار طراحی وب سایت تاثیر می گیرد. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

اگر شما یک طراحی سایت سردرگم کننده با طرح بندی ناپسند و نامتناسبی داشته باشید، موتورهای جستجو نمی توانند روی آن به هیچ وجه حساب باز کنند. کاربران و ربات ها و سیستم های موجود در موتورهای جستجو اطلاعات را  به سرعت می خواهند. آن ها نمی خواهند صبر کنند، آن ها همین حالا آن اطلاعات را می خواهند. برای ارائه هر آن چه که آن ها می خواهند، همه چیز باید به گونه ای بسیار عالی سازمان دهی شود.

برای کمک به ساختار وب سایت تان و سپس پرورش و رشد استراتژی سئو و بهینه سازی سایت، در این مقاله توصیه هایی در ارتباط با این که چگونه می توانید به رتبه بندی های بالایی برای صفحات خود برسید که شما و تیم تان قطعا دوست خواهند داشت، موجود می باشد.

روش کاربر محور را به کار بگیرید

میزان کلیک در وب سایت بسیار اهمیت دارد، زیرا " هرچند نتایج جستجو مرتبط تر باشد، میزان کلیک نیز بیشتر می شود" و موتورهای جستجو مربوط ترین و متناسب ترین نتایج را بررسی می کنند، زیرا آن ها وب سایت هایی را می خواهند که بسیار با عبارت جستجوی کاربران مطابقت دارد. بسیار ساده است. اگر صفحات سایت شما با جستجوهای افراد هم خوانی داشته باشد، آن ها روی سایت تان کلیک می کنند. به این ترتیب است که میزان کلیک در سایت ها یک معیار بسیار مهم برای مرورگرها و موتورهای جستجوی مانند GOOGLE و BING  محسوب می شود، زیرا نشانه ای از این است که آیا طراحی سایت شما کاربردی و مطابق با نیازهای کاربران می باشد یا خیر.

مدت زمان ماندن در وب سایت نیز یک معیار دیگری از کاربردی و موثر بودن طراحی سایت ها است که مرورگرها و موتورهای جستجو در این زمینه از آن استفاده می نمایند. اگر کاربران روی صفحه شما کلیک کنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی متوجه شوند که محتواهای موجود چیزی نیست که به دنبال آن می باشند، به سرعت یک چشم برهم زدنی و به سرعت برق از سایت خارج می گردند. به عبارت دیگر، زمان ماندگاری در سایت رتبه بندی ضعیف موتورهای جستجو را به همراه دارد.

 هدایت کردن مخاطبین بسیار زیاد به وب سایت تان برای دستیابی به رتبه بالای سئو و بهینه سازی سایت خوب، کافی نمی باشد. موتورهای جستجو می خواهند ببینند که کاربران هم چنان در صفحات سایت شما باقی می‌مانند یا خیر. طرح بندی، طراحی و محتوا همگی بخش‌های با اهمیتی از تیم شما می باشند که باید زمانی که طراحی سایت اصفهان خود را انجام می دهید، به آن ها فکر کنید. شما می توانید دقیقا همان اطلاعاتی که یک کاربر نیاز دارد را در سایت خود قرار دهید، اما اگر محتواها و اطلاعات مورد نیاز کاربران در پشت تب ها و برچسب های بسیار زیادی به گونه ناصحیح مخفی شده باشد، مطمئن باشید که کاربران هیچ‌ گاه نمی‌توانند به آن ها دست پیدا کنند.

قرار دادن میزان کلیک در صفحات سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران در موضوعات مورد بحث شما، تجارت تان را به طرز چشمگیری با افزایش سئو و بهینه سازی سایت مواجه می نماید. به هر صورت، اگر شما به دنبال آنالیزهای عمیق‌تر و دقیق‌تری از آنچه که صفحات آنالیزی GOOGLE و BING  ارائه می کند می باشید، با یک موسسه بازاریابی دیجیتالی در این زمینه مشورت کنید تا ببینند مشکل در کجا قرار گرفته است. میزان کلیک در صفحات سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران دو معیار مهمی است که تجربه کاربری را در سایت تان شکل می‌دهد.

 سازماندهی می تواند همه چیز را ساده سازد

در طراحی سایت اصفهان سلسله مراتب یک وب سایت به چگونگی ساختار بندی آن مربوط می باشد. اگر سایت شما در جلب توجه کاربران و مخاطبین مشکل دارد، می تواند به چگونگی سازماندهی شدن آن ارتباط یابد. باید کاربران خود را با صفحات بسیار زیادی که مملو از اطلاعات فراوان می باشد، روبرو سازید. حتی اگر جزء به جزء وجودتان به شما بگویند که داشتن محتواهای اغراق آمیز در طولانی مدت می تواند نتایج عالی را به همراه داشته باشد، مطمئن باشید که این اتفاق هرگز نمی افتد. بلکه باعث می شود تا میزان سئو و بهینه سازی و رتبه بندی سایت تان ضعیف و ضعیف تر شود. دوباره به طراحی سایت خود رجوع کنید و سلسله مراتب موجود در آن را دوباره سازمان دهی نمایید.

منو لطفاً!

یکی از رایج ترین عواملی که در سازماندهی یک وب سایت نقش اساسی دارد، منو است که به شما صفحات جستجویابی اصلی را نشان می دهد. این مورد یکی از عوامل مهم برای ساختار طراحی سایت تان می باشد و یکی از اولین مواردی است که کاربران زمانی که وارد سایت می‌شوند، مشاهده خواهند کرد، زیرا به آن ها هر چیزی که می‌خواهند بدانند را نشان می دهد.

NEIL PATEL، بنیان گذار KISSMETRICS، در این باره می نویسد: در حالی که منوهای کشویی و محو شونده ممکن است دارای زیبایی هایی باشد، اما آن ها واقعاً نمی ‌توانند مزیتی را به تنهایی برای شما فراهم کنند و زمانی که بحث سئو و بهینه سازی سایت می‌شود، این امر بیشتر حائز اهمیت می شود. او پیشنهاد می کند که " لینک های متنی در جای مناسب می تواند قدرتمندترین سئو و بهینه سازی سایت را به وجود بیاورد". فراموش نکنید که طراحی سایت شما می تواند هر دو مورد یعنی جستجویابی پیچیده و ساده را برای کاربران فراهم سازد.

 آب کم عمق به این معنا است که شما می توانید همه چیز را مشاهده نمایید.

آب کم عمق بهترین مکان برای یاد دادن و آموزش شنا برای کودکان است. به طور مشابه، جستجوی های کم عمق نیز می توانند به کاربران شما کمک کنند تا به راحتی در سایت تان جستجو کنند، مخصوصا اگر از قبل با وب سایت شما آشنایی نداشته باشند

 جستجویابی کم عمق یک تاکتیک بسیار عالی  برای استفاده در طراحی سایت ها می باشد، زیرا به این معنا است که کاربران مجبور نیستند بارها قبل از اینکه به اطلاعاتی که می خواهند دست یابند، کلیک کنند. اگر شما در وب سایت یک موسسه بازاریابی دیجیتالی به جستجو بپردازید، متوجه خواهید شد که جستجویابی آن ها کم عمق می باشد و در لایه‌های بسیار کمتری از سایت قرار دارند.

چرا؟ زیرا موسسه های بازاریابی دیجیتالی می دانند باید چه کاری انجام دهند. به عنوان مثال اگر شما سوالاتی در ارتباط با اینکه این موسسه چه کارهایی می تواند انجام دهد داشته باشید، جستجو در سایت را شروع می‌کنید، روی صفحه " خدمات" کلیک می نمایید و سپس روی بخش " خدمات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت" کلیک می کنید و در نهایت به نتیجه دلخواه خود در کمتر از ۳ بار کلیک دست می یابید.

 
URL و جستجویابی

هدف اصلی در اینجا وجود ساختار سایت و URL قدرتمند می‌باشد، زیرا این ساختار و URL  قدرتمند می‌تواند رتبه‌بندی سئو و بهینه سازی سایت تان را بسیار افزایش دهد.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

ساختار منظم در طراحی سایت شما تاثیر ویژه دارد

زمانی که بحث عملکرد و اجرای سئو و بهینه سازی سایت می شود، ساختار طراحی سایت بسیار اهمیت دارد، زیرا موتورهای جستجو روی تجربه کاربری بسیار تمرکز داشته و تاکید دارد و تجربه کاربری به طور مستقیم توسط ساختار طراحی وب سایت تاثیر می گیرد. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

اگر شما یک طراحی سایت سردرگم کننده با طرح بندی ناپسند و نامتناسبی داشته باشید، موتورهای جستجو نمی توانند روی آن به هیچ وجه حساب باز کنند. کاربران و ربات ها و سیستم های موجود در موتورهای جستجو اطلاعات را  به سرعت می خواهند. آن ها نمی خواهند صبر کنند، آن ها همین حالا آن اطلاعات را می خواهند. برای ارائه هر آن چه که آن ها می خواهند، همه چیز باید به گونه ای بسیار عالی سازمان دهی شود.

برای کمک به ساختار وب سایت تان و سپس پرورش و رشد استراتژی سئو و بهینه سازی سایت، در این مقاله توصیه هایی در ارتباط با این که چگونه می توانید به رتبه بندی های بالایی برای صفحات خود برسید که شما و تیم تان قطعا دوست خواهند داشت، موجود می باشد.

روش کاربر محور را به کار بگیرید

میزان کلیک در وب سایت بسیار اهمیت دارد، زیرا " هرچند نتایج جستجو مرتبط تر باشد، میزان کلیک نیز بیشتر می شود" و موتورهای جستجو مربوط ترین و متناسب ترین نتایج را بررسی می کنند، زیرا آن ها وب سایت هایی را می خواهند که بسیار با عبارت جستجوی کاربران مطابقت دارد. بسیار ساده است. اگر صفحات سایت شما با جستجوهای افراد هم خوانی داشته باشد، آن ها روی سایت تان کلیک می کنند. به این ترتیب است که میزان کلیک در سایت ها یک معیار بسیار مهم برای مرورگرها و موتورهای جستجوی مانند GOOGLE و BING  محسوب می شود، زیرا نشانه ای از این است که آیا طراحی سایت شما کاربردی و مطابق با نیازهای کاربران می باشد یا خیر.

مدت زمان ماندن در وب سایت نیز یک معیار دیگری از کاربردی و موثر بودن طراحی سایت ها است که مرورگرها و موتورهای جستجو در این زمینه از آن استفاده می نمایند. اگر کاربران روی صفحه شما کلیک کنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی متوجه شوند که محتواهای موجود چیزی نیست که به دنبال آن می باشند، به سرعت یک چشم برهم زدنی و به سرعت برق از سایت خارج می گردند. به عبارت دیگر، زمان ماندگاری در سایت رتبه بندی ضعیف موتورهای جستجو را به همراه دارد.

 هدایت کردن مخاطبین بسیار زیاد به وب سایت تان برای دستیابی به رتبه بالای سئو و بهینه سازی سایت خوب، کافی نمی باشد. موتورهای جستجو می خواهند ببینند که کاربران هم چنان در صفحات سایت شما باقی می‌مانند یا خیر. طرح بندی، طراحی و محتوا همگی بخش‌های با اهمیتی از تیم شما می باشند که باید زمانی که طراحی سایت اصفهان خود را انجام می دهید، به آن ها فکر کنید. شما می توانید دقیقا همان اطلاعاتی که یک کاربر نیاز دارد را در سایت خود قرار دهید، اما اگر محتواها و اطلاعات مورد نیاز کاربران در پشت تب ها و برچسب های بسیار زیادی به گونه ناصحیح مخفی شده باشد، مطمئن باشید که کاربران هیچ‌ گاه نمی‌توانند به آن ها دست پیدا کنند.

قرار دادن میزان کلیک در صفحات سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران در موضوعات مورد بحث شما، تجارت تان را به طرز چشمگیری با افزایش سئو و بهینه سازی سایت مواجه می نماید. به هر صورت، اگر شما به دنبال آنالیزهای عمیق‌تر و دقیق‌تری از آنچه که صفحات آنالیزی GOOGLE و BING  ارائه می کند می باشید، با یک موسسه بازاریابی دیجیتالی در این زمینه مشورت کنید تا ببینند مشکل در کجا قرار گرفته است. میزان کلیک در صفحات سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران دو معیار مهمی است که تجربه کاربری را در سایت تان شکل می‌دهد.

 سازماندهی می تواند همه چیز را ساده سازد

در طراحی سایت اصفهان سلسله مراتب یک وب سایت به چگونگی ساختار بندی آن مربوط می باشد. اگر سایت شما در جلب توجه کاربران و مخاطبین مشکل دارد، می تواند به چگونگی سازماندهی شدن آن ارتباط یابد. باید کاربران خود را با صفحات بسیار زیادی که مملو از اطلاعات فراوان می باشد، روبرو سازید. حتی اگر جزء به جزء وجودتان به شما بگویند که داشتن محتواهای اغراق آمیز در طولانی مدت می تواند نتایج عالی را به همراه داشته باشد، مطمئن باشید که این اتفاق هرگز نمی افتد. بلکه باعث می شود تا میزان سئو و بهینه سازی و رتبه بندی سایت تان ضعیف و ضعیف تر شود. دوباره به طراحی سایت خود رجوع کنید و سلسله مراتب موجود در آن را دوباره سازمان دهی نمایید.

منو لطفاً!

یکی از رایج ترین عواملی که در سازماندهی یک وب سایت نقش اساسی دارد، منو است که به شما صفحات جستجویابی اصلی را نشان می دهد. این مورد یکی از عوامل مهم برای ساختار طراحی سایت تان می باشد و یکی از اولین مواردی است که کاربران زمانی که وارد سایت می‌شوند، مشاهده خواهند کرد، زیرا به آن ها هر چیزی که می‌خواهند بدانند را نشان می دهد.

NEIL PATEL، بنیان گذار KISSMETRICS، در این باره می نویسد: در حالی که منوهای کشویی و محو شونده ممکن است دارای زیبایی هایی باشد، اما آن ها واقعاً نمی ‌توانند مزیتی را به تنهایی برای شما فراهم کنند و زمانی که بحث سئو و بهینه سازی سایت می‌شود، این امر بیشتر حائز اهمیت می شود. او پیشنهاد می کند که " لینک های متنی در جای مناسب می تواند قدرتمندترین سئو و بهینه سازی سایت را به وجود بیاورد". فراموش نکنید که طراحی سایت شما می تواند هر دو مورد یعنی جستجویابی پیچیده و ساده را برای کاربران فراهم سازد.

 آب کم عمق به این معنا است که شما می توانید همه چیز را مشاهده نمایید.

آب کم عمق بهترین مکان برای یاد دادن و آموزش شنا برای کودکان است. به طور مشابه، جستجوی های کم عمق نیز می توانند به کاربران شما کمک کنند تا به راحتی در سایت تان جستجو کنند، مخصوصا اگر از قبل با وب سایت شما آشنایی نداشته باشند

 جستجویابی کم عمق یک تاکتیک بسیار عالی  برای استفاده در طراحی سایت ها می باشد، زیرا به این معنا است که کاربران مجبور نیستند بارها قبل از اینکه به اطلاعاتی که می خواهند دست یابند، کلیک کنند. اگر شما در وب سایت یک موسسه بازاریابی دیجیتالی به جستجو بپردازید، متوجه خواهید شد که جستجویابی آن ها کم عمق می باشد و در لایه‌های بسیار کمتری از سایت قرار دارند.

چرا؟ زیرا موسسه های بازاریابی دیجیتالی می دانند باید چه کاری انجام دهند. به عنوان مثال اگر شما سوالاتی در ارتباط با اینکه این موسسه چه کارهایی می تواند انجام دهد داشته باشید، جستجو در سایت را شروع می‌کنید، روی صفحه " خدمات" کلیک می نمایید و سپس روی بخش " خدمات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت" کلیک می کنید و در نهایت به نتیجه دلخواه خود در کمتر از ۳ بار کلیک دست می یابید.

 
URL و جستجویابی

هدف اصلی در اینجا وجود ساختار سایت و URL قدرتمند می‌باشد، زیرا این ساختار و URL  قدرتمند می‌تواند رتبه‌بندی سئو و بهینه سازی سایت تان را بسیار افزایش دهد.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .