طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

استفاده از دوربین های مدار بسته در مراکز خرید

برای خرید دوربین مداربسته به این موارد توجه فرمایید

فروشگاه ها و مراکز خرید محصولات مختلف و خدمات متعددی را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه می کنند از این رو همواره رفت و آمد بسیار زیادی را در مراکز خرید شاهد هستیم. به دلیل ازدحام جمعیت در مراکز خرید و فروشگاه ها استفاده از دوربین مدار بسته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نظارت ، کنترل ، ثبت ورود و خروج مشتریان ، کارمندان مراکز خرید در شبانه روز توسط دوربین مدار بسته به خوبی می تواند انجام شود. در این راستا استفاده از راه حل های امنیتی مبتنی بر سیستم های نظارت تصویری با دقت بالا و هزینه مقرون به صرفه در حداقل زمان می تواند بسیار کمک کننده باشد. در این قسمت از مجله تخصصی ایران سکوریتی می خواهیم شما را با مهمترین الزامات و کاربرد های سیستم های امنیتی بر پایه دوربین مدار بسته در مراکز خرید و فروشگاه ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چرا باید ازدوربین مدار بسته در مراکز خرید و فروشگاه ها استفاده کنیم ؟

استفاده از دوربین مدار بسته در مرکز خرید و فروشگاه می تواند حس امنیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد ، کارکنان و همچنین مشتریان می توانند با اطمینان خاطر در این محیط رفت و آمد داشته باشند چرا که هر رفتار نامتعارفی توسط سیستم دوربین مدار بسته ثبت و ضبط خواهد شد و مورد نظارت قرار خواهد گرفت. از این رو می توانیم بگوییم که ایجاد فضای امن با هدف پیشگیری از وقوع هر گونه حوادثی مانند سرقت و موارد شبیه به آن در مراکز خرید یک وظیفه مهم سیستم دوربین مدار بسته به حساب می آید. سیستم نظارت تصویری در مراکز خرید حس امنیت بیشتر مشتریان را در بر خواهد داشت.

یکی از مواردی که می تواند در فروشگاه ها و مراکر خرید توسط سیستم دوربین مدار بسته ثبت و مدیریت شود سرقت یا تخلف پرسنل این مراکز می باشد. در صورتی که ادمین سیستم به سادگی می تواند هر گونه رفتار نامتعارفی را تشخیص داده و تخلفات پرسنل را گزارش نماید تا با رسیدگی به تخلفات، حقوق مشتریان حفظ شود.
در های ورود و خروج افراد

یکی از مهمترین فضاهایی که باید توسط دوربین های با کیفیت پوشش داده شود درب های ورودی و خروجی افراد به مراکز خرید و فروشگاه ها می باشد. استفاده از دوربین های هوشمند که امکان تشخیص و شناسایی چهره مشتریان و افراد دیگر را دارند می توانند خیلی کمک کننده باشد و اپراتور ها می توانند از این تصاویر برای شناسایی افراد مشکوک استفاده کنند.


پارکینگ

یکی از موقعیت های مهم دیگری که باید به خوبی پوشش داده شود محوطه ی پارکینگ مراکز خرید می باشد. آسیب رساندن به خودرو ها ، سرقت اموال درون خودرو توسط سارقین می تواند در این پارکینگ ها رخ بدهد. از این رو نصب دوربین مدار بسته در محیط پارکینگ می تواند حوادثی از این شکل را به حداقل برساند. استفاده از دوربین پلاک خوان و سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ از دیگر موارد تاثیر گذار در ارائه یک سامانه نظارت تصویری استاندارد در مراکز خرید به شمار می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.