طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

4 استراتژی در بقاء سایت

1-تولید محتوای تکراری و بی کیفیت  را در طراحی سایت متوقف کنید
موتورهای جستجو روز به روز قوی تر و حساس تر میشوند . حساس شدن موتور های جستجو به علت رشد قارچ گونه وب سایت ها میباشد . هر وب سایت دارای مطالبی است که یا متعلق به خود آن سایت و یا متعلق به منابع دیگر است . البته به این نکته توجه داشته باشیم که موتور های جستجو علاقه مند به توسعه وب و ارائه بهترین مطالب به مشتریان خود هستند . گوگل به هیچ وجه علاقه ندارد مطلبی که توسط فرد الف ایجاد شده و در سایت فرد ب وجود دارد را به صورت همزمان در صفحه اول خود قرار دهد . به همین علت سعی در کپی مطالب دیگران و قرار دهی در سایت خود نکنید .
در ضمن سعی در ایجاد مطالبی با محتوای جذاب نمایید . اصلا منظور بنده جذابیت=بزرگنمایی نیست . سعی کنید در طراحی سایت نگارشی جذاب داشته باشید .
برای درک بهتر این مطلب از یک مثال استفاده میکنم. آیا تا به حال شده لطیفه ای را از زبان فردی بشنوید و در شما هیچ گونه هیجانی ایجاد نکند اما همان لطیفه را فرد دیگری برای شما بگوید و احساس خوبی از شنیدن آن پیدا کنید . به خاطر داشته باشید در طراحی سایت اصفهان موتور های جستجو اجتماعی فکر میکنند .
- خود را به جای فردی که در سایت شماست بگذارید
این یک حقیقت انکار ناپذیر است که کاربری که در سایت ما است . چه کسی هست ؟ به دنبال چیست ؟ حدود سنی او چه قدر است ؟ تمایلات وی چیست ؟و....
آری ما باید در طراحی سایت کاربر هدف را شناسایی کنیم و محتویاتی متناسب با علایق وی تولید نماییم . در غیر این صورت روند نزولی سایت ما پدید می آید . این مطلب مهمی است که هر کاربر در سایت ما قابلیت تبدیل به یک مشتری را دارد .
3- استفاده از رسانه های تصویری در طراحی سایت
نوعا افراد بسیار علاقه مند هستند به جای مطالعه یک صفحه طولانی از یک کلیپ با تصویر گویا استفاده نمایند . البته این مورد با توجه به زیر ساخت های اینترنت کشور تا قبل از این کمی غیر منطقی بود ولی امروز با توجه به استفاده فرگیرمردم
از وب سایت ها کمی طبیعی تر شده است . گوگل هم به عنوان یکی از بزرگترین حامیان حقوق افراد در اینترنت و با توجه به سیاستش یعنی محتوای باکیفیت به این نکته توجه داشته و به آن احترام میگزارد .
4- تعاملی بودن سایت
سعی کنید در هر شغل و کسب و کاری که هستید به سوی تعامل با مشتریانتان از طریق وب بپردازید . یعنی اطلاعات شخصی کاربران هدف خود را دریافت و از طریق ایمیل مارکتینگ اس ام اس مارکتینگ و خبرنامه ها با آنها در ارتباط باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.