طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

لچنج ( Lechange ) دوربین مدار بسته Wi-Fi خود را به اسم Looc عرضه کرد !

خرید دوربین مداربسته

لچنج ( Lechange ) برند معرفی شده توسط شرکت داهوا رسما از راه اندازی سری جدید محصولات دوربین مداربسته خود تحت عنوان Looc پرده برداری کرد. این سری از دوربین های بازدارنده از نوع بی سیم بوده و با استفاده از سنسور PIR و همچنین آژیر داخلی با قدرت صوتی ۱۱۰ دسی بل می توانند علاوه بر انجام وظیفه تصویر برداری به عنوان یک دزدگیر قدرتمند در فضاهای کوچک مانند خانه ، شرکت و مواردی شبیه به این نصب شده امنیت اعضا را تضمین کنند.
سری دوربین های Looc علاوه بر قابلیت بازدارندگی با تصویر برداری به موقع از صحنه های حساس می تواند از بروز مشکلات امنیتی جلوگیری کند و به این وسیله کمک شایانی به افزایش ایمنی افراد و کسب و کارها داشته باشد. پشتیبانی از سنسور تشخیص افراد با حساسیت ۱۰ متر و آژیر قدرتمند باعث شده تا این دوربین بتواند هر گونه نفوذی را در هر شرایط نوری تشخیص داده و اطلاع رسانی نماید.

رزولوشن دو مگا پیکسل در کنار پشتیبانی از فرمت فشرده سازی H.265 این دوربین را یک انتخاب بسیار مناسب برای پوشش نیازهای مشتریان کرده است. علاوه بر این میکروفن داخلی در کنار بلند گوی تعبیه شده بر روی این دوربین قابلیت برقرار کردن ارتباط صوتی دو طرفه با کیفیت مطلوب را برای کاربران فراهم می کند. آنتن وایرلس این دوربین قادر است تصاویر را با کیفیت مناسب و به دور از هر گونه افت تصویری انتقال دهد. همچنین تصویر برداری با استفاده از LED های دید در شب ( IR ) به دوربین کمک می کند حتی در شب نیز تصاویر مناسبی را ارائه نماید.

کاربران می توانند تصاویر دوربین مداربسته  Looc را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنند و در صورت بروز هر مشکلی بصورت زنده محل تصویر برداری دوربین را تحت نظر داشته باشند. برای ضبط تصاویر این دوربین مداربسته نیز دو سناریو وجود دارد ، کاربران می توانند تصاویر را بصورت مستقیم بر روی بستر ابر اطلاعاتی ( Cloud ) ضبط کنند یا تصاویر بر روی sd کارت تعبیه شده بر روی دوربین قابل ضبط می باشد. ( حداکثر حجم sd کارت معادل ۱۲۸ گیگا بایت می باشد ) ، شکل ظاهری زیبا در کنار وزن سبک این سری از دوربین مداربسته لچنج نیز از دیگر ویژگی های این سری از محصولات دوربین مدار بسته می باشد.

خرید دوربین مداربسته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.