طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

هویت برند در طراحی سایت

داشتن یک سبک راهنمای مناسب، موردی است که تجارت شما برای این که هویت برند خود را پایدار نگه دارد، البته صرف نظر از اینکه چه کسی آن را ساخته است و یا در هر ابزار ارتباطی منسجم می باشد، نیاز دارد. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

سبک راهنما ضرورتا سندی است که تمامی اطلاعات ضروری مورد نیاز برای ساخت هر گونه مدارک و دارایی برای تجارت تان به آن نیاز دارید؛ حال می تواند یک طراحی سایت باشد، یا گزارش، تبلیغات و غیره، در هر صورت داشتن این سند همه چیز را برای ساخته شدن سریع تر و راحت تر می سازد. اگر این امر بسیار ساده است، چرا همه تجارت ها از آن بهره نمی برند؟ بله، اگرچه آن ها زمانی که ساخته شدند، زندگی تان را با راحتی بیشتری همراه می سازند، اما ساختن این اسناد می تواند تلاش و زمان زیادی را بطلبد، چیزی که بیشتر تجارت ها این روزها با کمبود آن ها مواجه می باشند.

اگر درباره شخصی که همیشه زمان خود را صرف توضیح دادن به یک طراح در ارتباط با فضای دقیق و رنگ های مورد نیاز برای طراحی لوگو در هر سندی فکر کرده اید، و یا زمانی که افراد مختلفی در تیم شما وظیفه ساخت سندهایی را بر عهده دارند و یا طراحان بیشتری را به کار می گیرید، در هر صورت نیاز به زمان بیشتری برای توضیح دادن همه چیز دارید.

دیگر دلیل مهم این است که در طول سال ها، لوگوی برند شما ممکن است متحمل تغییری شود یا شاید شما بخواهید طراحی لوگو تان را به‌روزرسانی کنید، به این ترتیب باید به اسناد موجود و صادر شده رجوع کنید. یک سبک راهنمای به روز رسانی شده می تواند دایره المعارف و یا کتاب های مرجعی باشد که هر کسی برای یافتن پاسخ برای تغییراتی در فونت، لوگو و دیگر عوامل ضروری به آن ها روی می آورد.

برای ساخت یک سبک راهنما برای تجارت خودتان، این را بدانید که تلاش های بسیار زیادی لازم است، اما در دراز مدت متوجه خواهید شد  که این همه صرف تلاش و زمان ارزشش را دارد. در این مقاله موارد ضروری برای ساخت سبک راهنما وجود دارد:

 
 اندازه و موقعیت قرارگیری لوگو  طراحی سایت اصفهان

لوگو شما معمولا مهم ترین عامل هویت تجارت تان محسوب می شود و شما می خواهید آن را در هر جایی که نمایان می شود پایدار و منسجم بسازید. راهنمایی ها و دستورالعمل های شما برای یک طراحی لوگو باید دقیقا چگونگی این که به نظر می‌رسد را در بر داشته باشد و هم چنین باید این موضوع را مشخص کند که آیا در بخش های مختلف تجاری، متفاوت می باشد یا خیر. برای مثال، EX در لوگو FEDEX  دارای رنگ های مختلفی برای سرویس ها، قسمت های حقوقی تجارت و دیگر بخش‌های شرکت می باشد. هم چنین به یاد داشته باشید تا به طور واضحی اظهار نمایید که در طراحی و ساخت لوگو چه کارهایی نباید انجام شود.

فونت ها در  طراحی سایت 

یک فونت منسجم و پایدار برای تمامی اسنادی که به صورت آنلاین و آفلاین منتشر می‌شود، نیاز می باشد- این امر باعث می‌شود تا شما حرفه‌ای به نظر برسید. در راهنمایی ها و دستورالعمل های تان، شما باید درباره  نوع و اندازه فونت صحبت کنید- درباره هر یک از آن ها بر اساس جایی که مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال برای تیترها و یا کپشن های تصویر، باید تصمیم گیری شود. فاصله بین خطوط و فاصله از حاشیه های صفحه باید هم چنین مشخص شود. معین کنید که چه فونت ها و کاراکترهایی در یک گروه نباید با هم به کار روند.

پالت رنگ در  طراحی سایت اصفهان

استفاده از رنگ ها باید تا جایی که امکان دارد به طور دقیق مشخص شود. می توانید از HEX CODES ،CMYK و PANTONE COLOR برای موارد چاپی و پرینتی خود به کار بگیرید- هر چیزی که انتخاب می کنید تا به آن پیش روید، اشکالی ندارد، تنها اطمینان حاصل کنید که آن ها ابJدا در چاپ و پرینت تست و بررسی می شوند. بسیار اهمیت دارد تا از تفاوت های میان مواردی که در دنیای آنلاین وجود دارد و آن چه که به صورت چاپی نمایان می شود، جلوگیری به عمل آورید.

آیکون گرافی و دیگر موارد بصری در  طراحی سایت 

آیکون می‌تواند به پایداری برند شما در میان رقیبان بسیار کمک کند. مشخصاتی را برای این امر در راهنمایی ها و دستورالعمل های خود قرار دهید، از این رو آن ها به گونه ای مناسب در تمامی اسناد به کار می روند. شما می‌توانید تغییراتی را که ممکن است در رنگ و یا فیلتر هایی برای عوامل مختلف بر اساس اهداف مختلفی وجود داشته باشد را نیز بیان نمایید، مانند الگوی در یک گزارش در برابر الگوی در داخل یک پاکت. قرار دادن تصویر مورد نظر در راهنمایی و دستور العمل های تان نیز می تواند هوشمندانه به نظر برسد.

دستورالعمل های نوشتن متن در  طراحی سایت اصفهان

اگرچه شاید خیلی با اهمیت به نظر نرسد، اما داشتن یک حالت پایدار و منسجم در تمامی ارتباطات تجاری تان باعث می شود تا حرفه ای و متخصص به نظر بیاید. شما می توانید این مورد را در راهنمایی ها و دستورالعمل های تان نیز مشخص نمایید و هم چنین ذکر کنید که چگونه یک متن نباید نوشته شود. سپس بار دیگر اگر شما دموگرافیک ها و یا انواع مختلف مخاطبین را برای تجارت خود در نظر دارید، باید  دستورالعمل هایی را برای حالت هر دموگرافیک و یا گروه خاصی از مخاطبین تان مشخص کنید.

سبک عکس/ طراحی تصویر در  طراحی سایت

تصاویر و عکس ها همیشه عوامل بصری برندتان محسوب می شوند و مشخص می‌کنند که به چه دلیل تجارت شما وجود دارد. مردم برندهایی را توسط  تصاویری که وجود دارد شناسایی می کنند و قرار دادن این مورد و دستورالعمل های تان می توانند زمانی که با عکس های زیادی کار می کنید، در زمان شما صرفه جویی نمایند. در هر صورت، ممکن است ایده خوبی باشد که عوامل بصری را به دستورالعمل ها و راهنمایی های خود بی افزاید. به یاد داشته باشید که عکاسان بهتر می‌تواند آنچه که شما سعی دارید را توضیح دهید را برای شما به وجود بیاورند و مهیا نمایند.

 عوامل مخصوص وب سایت ها در  طراحی سایت 

این روزها، داشتن برند آنلاین به یک روش و یا روش‌های دیگری بسیار اهمیت دارد. طراحی سایت شما باید برندتان را در کنار هر چیز دیگری که شما ممکن است به صورت آنلاین و یا آفلاین به وجود آورید  منعکس سازند. اگر چه عواملی مانند فونت، رنگ و یا فاصله بین خطوط می توانند به راحتی از موارد چاپی و پرینت به دنیای آنلاین تغییر یابند، اما موارد دیگری وجود دارد که شما باید در طراحی سایت خود به آن ها فکر کنید، مانند چگونه یک صفحه باید اجرا و یا در ارتباط با صفحه دیگری باشد، تب ها و جستجویابی ها نیز باید در راهنمایی ها و دستورالعمل های شما وجود داشته باشند.

دیگر عواملی که باید ملاحظه نمایید در  طراحی سایت 

- دستورالعمل ها و راهنمایی های تان را بلافاصله پس از هر تغییری که ممکن است در طراحی لوگو و یا دیگر عوامل مربوط به تجارت تان رخ دهد، بروز رسانی کنید.
- هر چیزی در ارتباط با برندتان  می تواند مانند تاریخچه و یا دیدگاه در این دستورالعمل ها وجود داشته باشد.
- انواع پست هایی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و یا مواردی که در این زمینه نباید منتشر شوند نیز باید ذکر شود.
- دستور عمل هایی برای بروشورها و کارت های ویزیت نیز نباید فراموش شود.
- نمونه هر عاملی باید به عنوان عوامل بصری موجود در راهنمایی ها و دستورالعمل ها وجود داشته باشد.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.