طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

ابزار هایی که خلاقیت را در طراحی سایت بالا می برد

خلاقیت یکی از چیز هاییست که در هر فرد به طور مادرزادی وجود دارد. امروز قصد داریم به ابزار هایی بپردازیم که خلاقیت شما را در  طراحی سایت  بالا می برد.  در ادامه همراه با  طراحی سایت  باشید.

در هر صورت، همیشه آسان نیست که درباره یک پروژه ای به طور مداوم شوق داشته باشید که برای مدت طولانی برای شما آزار دهنده بوده است. شما بدون اینکه حتی یک ایده ای به ذهن تان خطور کند، شب های بی خوابی بسیاری را گذرانده اید.

 شما هیچ گاه هیچ چیزی را نباید به شانس و احتمال بسپارید. مسیر این که یک نویسنده بهتر در زمینه طراحی سایت شوید مربوط به سخت کوشی، انجام پروژه های نامتناسب و غیر کاربردی و مطابقت یافتن با اشتباهات می باشد.

به جای ترک کردن یک پروژه طراحی وب سایت به این دلیل که شما در آن لحظه احساس نمی کردید که نقش یک نویسنده را دارید، باید ابتدا سعی کنید تا خلاقیت و بازدهی خود را با 10 ابزاری که در این مقاله وجود دارد، ارتقاء دهید.

CANVA

اگر شما به مخاطبین مورد نظر خود از طریق محتواهای آنلاین دسترسی می یابید، باید به یاد داشته باشید که مواردی بیش از متن را باید به آن ها ارائه کنید.

در چنین وب سایت هایی، شما می توانید تصاویر زیبایی را نیز طراحی کنید که پست ها، مقالات و کتاب های الکترونیک تان را وسوسه انگیز تر می کند.

شما در طراحی سایت اصفهان به تجربه در زمینه برنامه ریزی احتیاج ندارید تا گرافیک های شگفت انگیزی را بسازید؛ CAVNA برای استفاده بسیار آسان می باشد.

GATHERCONTENT

ناشران امروزی اغلب برخی از محتواهای خود را به صورت آنلاین منتشر می کنند، از این رو آن ها می توانند به خوانندگان خود در سطح شخصی تر در ارتباط باشند.

GATHERCONTENT یک ابزاری است که شما را قادر می سازد تا برنامه ریزی کنید، ساختار بندی نمایید و محتواهای آنلاین را سازمان دهی کنید. روش درگ- و دراپ (DRAG-AND-DROP) شما را قادر می سازد تا محتواهای تان را بر اساس اولویت های خود ساختار بندی مجددی نمایید.

PIKTOCHART

آیا تا به حال از یک اینفوگرافیک برای نوشتن محتوای وب سایت تاثیر گرفته اید و به فکر فرو رفته اید؟ آن ها اطلاعات بسیاری که موجب می گردد به شما انگیزه بخشده شود تا تحقیقات مفصل بیشتری را اجرا کنید، ارائه می نمایند.

PICKTOCHART شما را قادر می سازد تا اینفوگرافیک های خود را بسازید. اگر شما ایده هایی را برای پروژه های بخصوص خود داشته باشید، می توانید آن ها را استفاده کنید تا اینفوگرافیکی را بسازید که جزئیات متنی و بصری را با هم ترکیب می نماید.

PAPERSGEAR

با استفاده از این سرویس آنلاین نوشتاری، شما می توانید با نویسندگان و ناشران با تجربه ای همکاری کنید. آن ها همگی در حوزه ای که فعالیت می کنند، دارای مدارک تحصیلی و دانشگاهی می باشند، از این رو شما می توانید از آگاهی ها، اطلاعات، مهارت و تخصص شان استفاده کنید.

زمانی که در یک پروژه طراحی سایت بخصوصی گیر کرده اید، از آن ها نخواهید تا شما را در این زمینه پشتیبانی کنند، زیرا شما اطلاعات پیش زمینه لازم را در اختیار ندارید. این سرویس به شما کمک می کند تا موانع را کنار بگذارید و الهاماتی را برای کامل کردن این محتواها قبل از این که مهلت و فرصت آخر فرا برسد، به دست بیاورید.

COPYBLOGEER

زمانی که شما یک نویسنده می باشید، تمرین و یادگیری هرگز متوقف نمی شود. با استفاده از این سیستم عامل، شما می توانید ترفندها و توصیه های جدیدی را هر روزه به دست بیاورید. نویسندگان محتوا و بازاریابان COPYBLOGGER را یکی از منابع سودمند آنلاین می دانند که در حوزه فعالیت شان بسیار موثر و کاربردی می باشد.

GRAMMAR GIRL

بیشتر نویسندگان تمایلی به قبول کردن حقیقتی ندارند که گرامری که استفاده می نمایند، کامل و عالی نمی باشد. شما نمی توانید در زمینه گرامر متخصص و کارشناس باشید.

اگر تحصیلات شما به مطالعات گسترده زبان انگلیسی ارتباطی نداشت، شما باید به این وب سایت و کاربردهای آن بیشتر نیاز داشته باشید. GRAMMAR GIRL توصیه های ضروری را برای هر فردی که در زمینه بهبود سبک و مهارت های نوشتاری علاقه مند می باشد، ارائه می کند.

THINGLINK
با استفاده از این ابزار، شما می توانید تصاویر، گرافیک ها، کاتالوگ ها، نقشه ها، ویدئوها و دیگر انواه محتوای متنی را اضافه کنید. محتواهای تعاملی شما را قادر می سازد تا خوانندگان آنلاین را به خود جذب کنید و توجه شان را برای مدت طولانی تر نسبت به خود نگاه دارید.

بهترین بخش این می باشد که شما می توانید مسیری که مردم با انتشارات شما تعامل می یابند را مورد نظارت خود قرار دهید.

CREATIVITY PORTAL
این اولین وب سایتی است که شما باید زمانی که ذهن تان خالی از هر فکر و ایده ای است، سراغ آن بروید. هیچ چیز ترسناک تر از به بن بست رسیدن در نوشتن محتواها نمی باشد، اما CREATIVITY PORTAL به شما کمک می کند تا راه ها و روش های جدیدی را بیابید.

شما می توانید وبلاگ ها، مطالعات میدانی، تصاویر، اخبار، تم ها و دیگر طبقه بندی ها را برای یافتن الهامات برای پروژه های  طراحی سایت اصفهان خود بیابید.

PORTENT
آیا تا به حال اتفاق افتاده است که قبل از این که نوشتن محتوا برای وب سایت را شروع کنید، هیچ چیزی به ذهن تان نرسد؟ این موضوع غیر معمولی نیست. نویسندگان اغلب در ارتباط با فکر کردن یک تیتر خلاق نیز دچار مشکلاتی می شوند. در این جا است که PORTENT به کمک این افراد می آید- این ابزار تیترهای تصادفی را بر اساس کلمات کلیدی که شما وارد می کنید، می سازند.

به محض به این که استفاده از منابع آنلاین در لیست بالا را شروع کردید، مطمئن باشید که بار دیگر به حرفه خود علاقه مند می شوید. استفاده از ابزارهای این چنینی باعث می شود تا ایده های بهتری به ذهن تان خطور کند و هدفمند تر پیش روید.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.