طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

توصیه هایی که کمک میکند افراد تاثیر گذار برندتان را جذب کنید

بازاریابی دیجیتالی برجسته ترین بخش مجموعه بازاریابی امروزی و معاصر است و تاثیرگذاران رسانه اجتماعی یک بخش ضروری از این مجموعه محسوب می شوند. اگر ارتباط قدرتمندی را با تاثیرگذاران برند خود برقرار کنید، می توانید انتظار منفعت ها و سودهای جدی باشید. در ادامه این مقاله از  طراحی سایت را از دست ندهید تا به شما بگوییم چگونه این کار را انجام دهید.

اول از همه، افراد بیشتری محتواها و محصولات و یا سرویس های تان را می بینند
دوم، بیشتر آن ها وب سایت شما را بررسی خواهند کرد و از این رو میزان مخاطبین سایت تان افزایش می یابد.
و سوم، تاثیرگذاران مباحث آنلاینی را درباره شما و کارتان راه می اندازند و از این رو قدرت حرفه ای تان در میان مخاطبین مورد نظر افزوده می شود.
برای مثال، شرکت تشک فروشی به نام LEESA همکاری را با یک شرکت تاثیرگذار به نام SLEEPOPOLIS ایجاد کرد تا مرورهایی را برای تشک های ساخت خود از جانب مشتریان به دست آورد. این یک مثال عالی از چگونگی این است که یک مرور آنلاین بی طرفانه می تواند شناخت برند را در میان مخاطبین مورد هدف افزایش دهد.

تاثیرگذاران بسیاری در هر صنعت و حرفه وجود دارند، اما شما می توانید آن ها را به دو گروه مختلف و مجزا تقسیم کنید:

سازنده محتوا: این افراد بیشتر وبلاگ نویسانی هستند که به طور مداوم محتواهای با کیفیتی را انتشار می دهند تا فالوورهای جدیدی را به دست آورند.
رهبران و پیشروان صنعت: این گروه متعلق به متخصصانی است که مهارت ها و تخصص شان در تجارت های واقعی اثبات شده است.

تاثیرگذاران ارزش شان را می دانند، از این رو اغلب دسترسی به این گونه افراد آسان نیست. اما اگر قادر باشید این مورد را به خوبی اداره کنید، می توانید مزیت ها و منفعت های طولانی مدتی را شاهد باشید.

7 دلیل که چرا تاثیرگذاران شما را نادیده می گیرند:

در صورتی که از روش صحیحی استفاده کنید و به افراد تاثیرگذار محتواهای عالی و یا انگیزه های شگفت انگیزی را ارائه دهید، دسترسی به آن ها آسان می شود. در چنین پدیده هایی، تاثیرگذاران خوش حال می شوند تا پست های شما را به اشتراک بگذارند، زیرا به طور مثال یکی عده از آن ها می خواهد تا محتواهای با کیفیت تری را منتشر کنند. این یک وضعیت و شرایط برنده برای هر دو طرف می باشد، زیرا شما در مقابل نیز فالوورهای بسیاری را به دست می آورید.

در هر صورت، بیشتر سازندگان محتوا هم چنان بیشتر بیشتر از همیشه با مخالفت هایی رو به رو می شوند. اگر احساس می کنید که در این دسته قرار دارید، باید از خود بپرسید که من در کجا اشتباهاتی را مرتکب شدم؟ چرا آن ها به محصولات و یا محتواهای مفهومی و کاربردی من توجه نمی کنند؟

بیایید این گونه بگوییم که شما مطمئن هستید که محتواهای تان بسیار عالی است، از این رو مشکل شاید در جای دیگری باشد. 

1.شما ارتباطات تان را شخصی سازی نمی کنید طراحی سایت اصفهان
بیشتر سازندگان محتوا در نظر دارند تا یک نمونه و الگوی ارتباطی را مانند ایمیل و یا پیام مسقیم بسازند و آن را برای تمامی تاثیرگذاران مد نظر خود بفرستند. اما این مورد نمی تواند اشتباه باشد.

این سیستم در واقع سریع است، اما هیچ چیز بخصوص و ویژه ای را در ارتباط با تاثیرگذاران شبکه اجتماعی نمی گوید. این نقطه عطف ماجرا است، زیرا تاثیرگذاران با مهارت همیشه زمانی که شما محتواهایی را به افرادی ارائه می دارید و یا مواردی را به فروش می رسانید، توجه می کنند.

راه حل سریع:

عجله نکنید و زمان هایی را به آنالیز هر فرد تاثیرگذار اختصاص دهید. در این جا گفته بازاریاب دیجیتالی به نام RUBY SMITH در BEST ESSAY وجود دارد:

"شما باید توضیح دهید که چرا کار آن ها را می ستایید و چه چیزی باعث شده است تا این فرد در میان رقیبان خود برجسته دیده شود. به طور هم زمان، شما باید بخشی از محتواهای خود را که واقعا با سبک و علایق تاثیرگذاران مورد نظر شما مطابقت دارد، ارائه کنید."

با انجام این کار، شما اثبات می کنید که این فرد واقعا برای شما کاربرد دارد. شما احترام و قدردانی تان را برای کاری که تاثیرگذاران انجام می دهند، نشان می دهید که قوی ترین مبانی و اصول پایه برای یک همکاری دو جانبه است.

شما خود را به خوبی و به طور متناسبی معرفی نمی کنید طراحی سایت اصفهان
تاثیرگذاران اجتماعی، پیام های ارتباطی و همکاری بسیاری را دریافت می کنند که برای افرادی که سعی در نزدیک تر شدن به آن ها دارند، بسیار مشکل است. در کنار این موضوع، تاثیرگذاران بیشتر کار خود را به تنهایی انجام می دهند و خیلی برای شان سخت نیست که ایمیل شما را از دست بدهند. شما نیاز به یک تاثیر فوری دارید تا به تاثیرگذار مورد نظر خود نزدیک شوید.

راه حل سریع:

یک ایمیل همکاری و ارتباطی بسیار عالی را بنویسید و از آن به عنوان یک ابزار پنهانی در استراتژی بازاریابی فرد تاثیرگذار مد نظر خود استفاده کنید. در این جا کاری که نیاز دارید انجام دهید را برای تان آورده ایم:

یک تیتر بسیار جذاب را بنویسید و سعی نکنید تا آن را به صورت کلی خسته کننده نمایان نمایید.
پیام های صریح و کوتاهی را بنویسید. همه چیز را در پاراگراف های کوتاهی توضیح دهید، و زبان آن را ساده و مستقیم نگاه دارید.
به 5 سوال رایج پاسخ دهید. اجازه دهید تا تاثیرگذار بداند که چه کسی، چه چیزی، در کجا، در چه زمان و چرا و چگونه این کار را انجام می دهد. این موارد نباید بیش از چند جمله به طول بی انجامد، اما دریافت کننده همه چیز را متوجه می شود.

نقطه کلیدی توضیح همه چیز به صورت خلاصه است. بنویسید که چرا شما به خوبی با این تاثیرگذار مطابقت دارید. به این ترتیب متوجه می شوید که هرگز مورد چشم پوشی قرار نمی گیرید.

در ادامه یک نمونه از این پیام و ایمیل های ارتباطی و همکاری را برای تان آورده ایم:

شما در مکان های صحیحی به دنبال تاثیرگذاران نمی باشید
شما احتمالا حوزه و صنعت فعالیت خود را به خوبی می شناسید. در هر صورت این مورد به این معنا نیست که شما تمامی تاثیرگذارانی که برای شما و محصولات و یا محتواهای تان مناسب می باشند را می شناسید. بسته به بودجه ای که دارید، هدف گذاری برای افراد بنام و بزرگ همیشه نمی تواند باعث پیشرفت شما شود، همیشه از مقیاس اندک شروع کنید و پیش روید.

زمانی که به افراد نادرست و ناصحیحی برخورد می کنید، شما در حقیقت زمان خود و حتی زمان آن ها را هدر می دهید، به این دلیل، شما باید سعی کنید تنها به تاثیرگذارانی نزدیک شوید که مستقیما به محصولات و محتواهای تان علاقه دارند.

راه حل سریع:

رهبران و پیشروانی را در صنعت خود بیابید که می توانند محصولات و محتواهای تان را به مخاطبین مد نظرتان معرفی کنند و در معرض دید آن ها بگذارند. این مود در ارتباط با شمار و اعداد نیست، بلکه در ارتباط با کیفیت مخاطبین و فالوورهای است که از طریق بازاریابی این افراد تاثیرگذار به دست می آورید.

تحقیقاتی را انجام دهید و به دنبال تاثیرگذارانی باشید که سبک یکسانی را با شما توسعه می دهند و مخاطبین مد نظر مشابه ای را جذب می نمایند. زمانی که یک بار این کار را انجام دادید، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که تاثیرگذاران، ایمیل های همکاری شما را نادیده نخواهند گرفت.

SMART TRIKE به ما یک مثال عالی در این زمینه ارائه می دارد. این شرکت می خواهد تا به مادرهای بالای 40 سال نزدیک شود که کودکانی حدود یک سال دارند. برای انجام این کار، SAMART TRIKE باتاثیرگذاران و والدین مشهور و شناخته شده ای کار می کند که می توانند این پیام را به هم سالان خود برسانند. نتیجه عالی و ممتاز بود- SMART TRIKE به حجم بالای ترافیک و مخاطبین برای وب سایت خود دست یافت و میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت و تجارت خود را افزایش داد.

شما موارد بسیار زیادی را از تاثیرگذاران می پرسید و یا این همکاری را برای آن ها سخت می سازید
اگر یک تاثیرگذار می توانست میزان زمان قابل توجه ای را تنها به خواندن، آنالیز کردن و ارائه کامنت و نظرات درباره محصولات و محتواهاهای تان صرف کند، واقعا همه چیز عالی می شد. متاسفانه، این موضوع هیچ گاه واقعیت ندارد، زیرا تاثیرگذاران موارد بسیاری را با وجود و بدون وجود شما در ذهن خود دارند.

آن ها باید محتواهای خود را نیز بسازند، از این رو عملکرد های اضافه شما باید به اندازه ای جذاب باشند که بتوانید آن ها را متقاعد نمایید که به شما و خواسته های تان توجه کنند. اگر موارد بسیاری را از آن ها بخواهید و یا بپرسید، باعث می شوید که کاملا خسته شوند و نخواهند کاری برای شما انجام دهند.

راه حل سریع:

وظیفه شما این است که تا جایی که می توانید، بار مسئولیت را از دوش تاثیرگذاران بردارید. این امر بیش از چند کلیک به طول نمی انجامد، از این رو نمی تواند کار بسیار سختی به نظر بیاید.

اگر شما فکر می کنید که آنالیز تمام وقت داده ها و محتواهای تان مورد نیاز است، بهتر است نسخه خود را پیش نویس کنید تا در زمان تاثیرگذاران صرفه جویی به عمل آورید. اگر پست های شما خوب باشند، تاثیر گذاران به هیچ کمکی از جانب شما فکر نمی کنند و از این رو، هر دو از تلاش های تان نهایت استفاده را می برید.

شما از کانال های ارتباطی نادرستی به کار می برید
ایمیل ها و شبکه های رسانه اجتماعی رایج ترین ابزارهای ارتباطی می باشند، اما دیگر کانال هایی نیز وجود دارند تا با یک تاثیرگذار ارتباط یابید. اگر فکر می کنید که از جانب آن ها پاسخی را دیافت نمی کنید، شاید از راه ها و کانال های ارتباطی ناصحیحی به کار می برید.

گاهی اوقات ایمیل شما باید در میان صدها پیام در صندوق ورودی تاثیرگذران متمایز دیده شود، در غیر این صورت آن ها به شما توجه ای نمی کنند. همین مورد در ارتباط با رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند- با وجود هزاران چت های شخصی و تجاری، پیام شما نباید هیچ گاه در میان این جمعیت گم شود. به این دلیل است که شما باید روش مختلفی را در برخی موارد و شرایط به کار ببرید.

راه حل سریع: در طراحی سایت اصفهان

تاثیرگذاران جدی و متخصص دارای وب سایت هایی با جزئیات تماس می باشند. این کانال برای ارتباطات حرفه ای می باشد. از این رو فراموش نکنید آن سایت ها و اطلاعات تماس را چک کرده و پیام هایی را بخوانید. از طرفی دیگر، تاثیرگذاران ممکن است تنها در یک یا دو شبکه اجتماعی حضور داشته باشند، از این رو شما باید بتوانید تحقیقاتی را اجرا کنید تا یاد بگیرید که آن ها بیشتر در کدام رسانه های اجتماعی حضور دارند.

در هر شرایطی، هدف اصلی این است که یک رسانه ارتباطی را بیابید که می دانید می تواند احتمال دستیابی به تاثیرگذاران را به طور موفقیت آمیزی افزایش دهد.

شما در قالب یک انسان رفتار و عمل نمی کنید
تاثیرگذاران اجتماعی مانند شما حرفه ای هستند و می دانند کاری که شما انجام می دهید، یک نوع تجارت است. در هر صورت، این موضوع به این معنا نیست که باید افرادی را به صورت تصادفی انتخاب کنید و درخواست تان را برای شان بفرستید.

اگر محتوا و پیام ها شما به نظر مانند یک ایمیل spam می آید، تاثیرگذاران متوجه می شوند که شما با آن ها مانند دیگر افراد در بازایابی دیجیتالی رفتار می کنید. و مطمئن باشید که این روش قابل قبول نیست.

راه حل سریع:

بله همه این موارد در ارتباط با تجارت است. اما به این معنا نیست که ارتباطات تان باید خسته کننده و دلسرد کننده و به درو از هیجان باشد. برعکس، شما باید تلاش کنید تا ارتباط قدرتمند تری را با افراد تاثیرگذار ایجاد کنید و آن ها را متقاعد نمایید تا زمان و تلاش شان را صرف این همکاری دو جانبه کنند.

مانند یک انسان واقعی عمل کنید و شخصیت تان را در معرض نمایش بگذارید. بعد از تمامی این موارد، مردم ترجیح می دهند تا تجارت هایی را با افرد حیرت انگیز و شگفت انگیز انجام دهند تا یک مخاطبی که به نظر رباتی و دیجیتالی می آید.

شما فراموش می کنید تا در پیام دعوت به همکاری خود یک عامل دعوت به عمل را قرار دهید.
با تمام مواردی که تا به این جا مشاهده کرده اید، ممکن است اندکی گیج و سردرگم شده باشید. دسترسی به تاثیرگذاران بسیار سخت و زمان بر است که دقیقا دلیل این است که سازندگان محتوا یک مورد مهمی را از یاد می برند: قرار دادن عامل دعوت به عمل در ایمیل ها و پیام های همکاری.

این مورد به این ترتیب پیش می رود- شما یک مقاله و یا درخواستی را برای تاثیرگذاران مورد نظر خود ارسال می کنید، آن ها از محتواهای شما خوششان می آید، اما نمی دانند که باید با آن چه کار کنند. دلیل این مورد نیز ساده است- شما به آن ها نمی گویید که باید بعد از خواندن چه کاری انجام دهند.

راه حل سریع:

شما باید یک دکمه و یا عامل دعوت به عملی را در پیام های تان قرار دهید. صادق و رو راست باشید، اما نباید چیزی را تحمیل کنید. تنها درخواست کنید که پست تان را هر جا که ملاحظه می کنند امکان پذیر و عالی است، قرار دهند. اجازه دهید تا دکمه یا لینک دعوت به عمل شما چشمگیر بوده و در میان متن ها پایدار دیده شود، و به تاثیرگذاران خود اجاره دهید تا باقی کارها را برای تان انجام دهند.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.