طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

مدیریت هوشمند پارکینگ و رشد فروش این تجهیزات با افزایش وسایل نقلیه

خرید دوربین مدربسته

انتظار می رود که حجم فروش محصولات مدیریت هوشمند پارکینگ از ۳.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ به حدود ۵.۱۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ برسد و رشد چشمگیری داشته باشد. چرا  که افزایش تعداد وسایل نقلیه و ترافیک ، میزان معطلی در ترافیک و مصرف سوخت را افزایش می دهد از این رو استفاده از تجهیزات مدیریت هوشمند وسایل نقلیه می تواند این مشکلات را به حداقل برساند. تحلیلگران مارکت استند پش از تحقیق در این خصوص به این نتیجه رسیدند که عامل تعیین کننده در افزایش فروش یک سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ ادغام سیستم های مختلف با یکدیگر در غالب یک سیستم واحد است.
سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ چیست ؟

سیستم هوشمند مدیریت پارکینگ به سامانه نظارت تصویری گفته می شود که با خواندن پلاک خودرو ها به آنها اجازه ورود یا خروج به پارکینگ را می دهد. این اجازه می تواند از طریق کنترل راه بند یا مواردی شبیه به آن انجام شود. یکی از مهمترین ویژگی های سیستم مدیریت پارکینگ امکان تعریف مبلغ مشخصی برای مدت زمان پارک خودرو است که می تواند بر روی سیستم فعال شود. سیستم هوشمند پارکینگ بصو ت لحظه ای می تواند آمار تعداد پارکینگ های خالی را نمایش دهد. این امکانات و بسیاری از موارد دیگر که به کمک دوربین مداربسته عمل می کند تحت عنوان سیستم مدیریت پارکینگ شناخته می شود.

انتظار می رود که سیستم های کنترل ورود و خروج خودرو و مدیریت بر درآمد پارکینگ ها بیشترین سهم از میزان فروش سیستم های مدیریت پارکینگ را به خود اختصاص دهد چرا که این سیستم ها به اپراتور اجازه می دهد علاوه بر مدیریت ورود و خروج وسایل نقلیه به پارکینگ ، میزان درآمد پارکینگ از تردد خودرو ها را نیز محاسبه کند، این ویژگی شاید مهمترین دلیل علاقه مندی صاحبان پارکینگ ها به استفاده از سیستم های مدیریت پارکینگ باشد. چرا که با استفاده از این سیستم ها ، کنترل دسترسی و در آمد زایی پارکینگ ها به طور خودکار انجام خواهد شد.

برای دوربین مداربسته حوزه بزرگ دیگری که سیستم های مدیریت هوشمند پارکینگ ، بازار خوبی در آن خواهند داشت پارکینگ های عمومی است. چرا که این پارکینگ ها معمولا برای پوشش نیاز افراد به پارک خودروهایشان در مکان های شلوغ و توسط سرمایه گذران بزرگ ساخته می شوند و هدف آنها، درآمد زایی بیشتر و بهبود ارائه خدمات به مشتریان می باشد. مدیریت هوشمند تردد خوردو ها در کنار مدیریت هزینه خودرو های وارد شده یا خارج شده از پارکینگ می تواند این شرمایه گذاران را زودتر به هدف اصلیشان برساند.

صاحبان پارکینگ های عمومی همیشه در تلاشند تا امنیت خودرو ها و مکان پارکینگ خود را به مشتریان ثابت کنند و استفاده از سیستم مدیریت پارکینگ می تواند یک دلیل خوب بر ادعای آنها باشد.

 

به گفته کارشناسان بازار انتظار می رود که آمریکای شمالی در دوره پیش بینی شده بالاترین سهم این رشد را به خود اختصاص دهد چرا که سرمایه گذاران بزرگ و صاحب نامی برای رفع نیاز های مشتریان در این حوزه در حال ساخت پارکینگ های عمومی هستند تا به رانندگان و مشتریانی که از این پارکینگ ها استفاده می کنند خدمات مناسبی ارائه کنند. کانادا و ایالات متحده آمریکا شاخص ترین کشور هایی هستند که پیش بینی شده این میزان فروش در آنها بیشتر رخ دهد. رشد بالای تولید ناخالص ملی و استفاده از بستر ها و راهکار های شهر هوشمند در این دو کشور بیش از هر مکان دیگری به چشم می خورد. افزایش فروش خودرو و تغییر مقررات پارکینگ باعث رشد بازار خودرو در آمریکای شمالی و در نتیجه افزایش تقاضا برای استفاده از سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ شده است.

خرید دوربین مدربسته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.