طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

طراحی وب سایت

طراحی انواع سایت های اختصاصی

گوشی های هوشمند را در کسب وکار وطراحی سایت از یاد نبرید

طراحی سایت امروزی برای گوشی ها هوشمند به یک الزام تبدیل شده است . برای یک کسب وکار یکی از الزمات مهم ، داشتن وبسایت ریسپانسیو و واکنش گرا است . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

این موضوع به این معنا می باشد که شرکت ها بدون بهینه سازی وب سایت های شان برای گوشی ها همراه به طور اتوماتیک مضراتی را دریافت می نمایند، زیرا دنیای امروز دنیای رقابت ها می باشد. برای بیشتر تجارت های B2B و B2C، سئو و بهینه سازی وب سایت ها در گوشی های همراه دیگر یک گزینه اختیاری نمی باشد. متقاعد نشدید؟ به این موارد توجه کنید:
استفاده از جستجوهای گوشی همراه در دو سال گذشته حدود 500 درصد افزایش داشته است

- 82 درصد از خریداران گوشی همراه از جستجو استفاده می کنند تا بر تصمیمات خرید شان تاثیراتی بگذارد.
- موبایل ها اخیرا دارای سهم 72 درصدی از بازار مربوطه شده اند که انتظار می رود در سال های آینده نیز افزایش یابد.
- انتظار می رود که خرید کردن در گوشی های همراه، میزان تبلیغات، تجارت های الکترونیک و غیره در سال های آینده به 250 بیلیون دلار و حتی بیشتر نیز برسد.

این اطلاعات پیامی را منتقل می سازد که گوشی همراه یک بخش بسیار مهم در استراتژی های بازاریابی دیجیتالی شده است و ظهور گوشی های همراه و جستجوهای موجود در آن یک موتور اعتبار سنجی برای سئو و بهینه سازی سایت شده است. و حالا بیشتر از گذشته، بسیار واجب و ضروری است که طراحی سایت شما ریسپانسیو بوده و در ابزارهای همراه مطابقت یابد و از این رو بتواند تجربه کاربری ساده و بی نظیری را در تمامی ابزارها به کاربران خود ارائه دارد.

چگونه می توان به این امر دست یافت؟

برای طراحی سایت اصفهان سئو و بهینه سازی سایت یک عملکرد پیچیده می باشد که نیاز به یادگیری و تجربه کسب کردن برای اجرای کامل آن می باشد و سئو و بهینه سازی در گوشی های همراه نیز به طور یکسان به این مورد نیاز دارد. شما می توانید در هر صورت با پیروی کردن از این توصیه ها و پیشنهادات ساده، دست به کار شوید:

اطمینان حاصل کنید که صفحات ورودی وب سایت شما مطابق با نیازهای بازدیدکنندگان می باشد

- زمان بارگیری هر صفحه نباید بیش از 3 ثانیه به طول بی انجامد.
- تنها از محتواهایی استفاده کنید که در هر صفحه منطقی می باشد و برای کاربران درک آن آسان است.
- از کلمات کلیدی به طور موثری در صفحه وب استفاده نمایید. کاربران گوشی همراه با استفاده از این کلمات کلیدی، اطلاعات مورد نیاز خود را می یابند.

برای طراحی سایت اصفهان از پلاگین های رسانه اجتماعی در صفحات سایت استفاده کنید تا آن ها را در سیستم عامل های رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با به کار بستن این توصیه ها، شما می توانید از استراتژی های سئو و بهینه سازی گوشی همراه استفاده کنید که به این ترتیب قادر خواهید بود حضور دیجیتالی خود را ارتقاء دهید.

در ارتباط با سئو و بهینه سازی در گوشی های همراه، موارد بسیاری وجود دارد. توصیه می شود به دنبال راهنمایی هایی در زمینه سئو و بهنیه سازی سایت و تیم بازاریابی دیجتالی باشید. اگر سوالاتی دارید و یا در ارتباط با به کارگیری فاکتورهای موجود در زمینه سئو و بهینه سازی در سایت های گوشی همراه شک و شبه دارید با ما تماس بگیرید و برای ما ایمیل بفرستید:

عصر گوشی های همراه آغاز شده است و استراتژی های گوشی همراه باید در مرکز توجه بازاریابی شرکت ها قرار بگیرد. با داشتن آگاهی های بیشتر، استفاده از استراتژی ها و برنامه عملکرد های تجارت تان می توانید بسیار ارتقاء یافته و رشد نمایید و می توانید به نتایج بسیار عالی دست یابید.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

چرا دوربین مدار بسته IP بخریم ؟!

استفاده از دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی روز به روز در حال افزایش است و کاربران به دلیل استفاده از مزایای بی شمار این سیستم ها همواره خواهان استفاده از محصولات جدید تر و پیشرفته تر هستند. با وجود افزایش و تکامل رزولوشن دوربین مدار بسته آنالوگ ، هنوز هم استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه هر روز در حال رشد است. در این قسمت از مجله ایران سکوریتی مزایای استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه در مقایسه با دوربین مدار بسته آنالوگ را برای شما خوانندگان گرامی مجله توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.
دسترسی به تصاویر دوربین مدار بسته تحت شبکه از راه دور

برای توضیح بهتر این موضوع توجه شما را به یک مثال ساده جلب می کنیم. فرض کنید تعداد ۱۶ دستگاه دوربین IP توسط یک سوئیچ POE روشن شده اند. این سوئیچ به یک NVR متصل است که در حال ضبط تصاویر این دوربین ها می باشد. کاربران در این مثال هم قادر خواهند بود از راه دور با متصل شدن به NVR تصاویر کلیه دوربین ها را مشاهده کنند و هم می توانند با اتصال به تک تک دوربین ها به طور مجزا تصویر دوربین مداربسته IP را در اختیار داشته باشند. این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رزولوشن بالا

یکی از مزایای دوربین مداربسته تحت شبکه تصویر برداری با رزولوشن بالا می باشد. بالاترین رزولوشن دوربین IP که توسط تولید کنندگان این حوزه عرضه شده است در حدود سی مگا پیکسل عنوان شده است. استفاده از استاندارد های رزولوشن مانند HD ، Full HD ، ۴K و مواردی شبیه به این امروزه بسیار مورد توجه مشتریان هستند.

البته باید مدنظرداشته باشید که با افزایش رزولوشن میزان پهنای باند تصویر و در نتیجه فضای ذخیره شده بر روی هارد دیسک دوربین افزایش می یابد در این حالت سیستم های IP از الگوریتم های فشرده سازی هوشمند استفاده می کنند همچنین امکان ارسال چند استریم مجزا توسط دوربین از دیگر راه حل های استفاده بهینه از پهنای باند در کنار افزایش کیفیت تصویر دوربین مداربسته می باشد.
کابل کشی کمتر

برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته IP به NVR تنها یک کابل شبکه کفایت می کند. این کابل شبکه هم انتقال تصویر را انجام می دهد و هم وظیفه تغذیه دوربین را بر عهده دارد. علاوه بر این موضوع می توان  تعداد زیادی از دوربین های تحت شبکه نزدیک هم ( شعاع یک صد متری ) را به یک سوئیچ متصل کرده و از سوئیچ یک کابل شبکه به NVR کابل کشی کرد ( در سیستم آنالوگ از هر دوربین دو کابل به DVR کشیده می شود یکی کابل تصویر و دیگری کابل تغذیه )
سیستم مستقل دسترسی به دوربین

در سیستم IP ، کاربر می تواند هم به NVR و هم به طور مستقیم به دوربین IP متصل شده و تصاویر را مشاهده کند در صورتی که در سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ تنها مشاهده تصاویر دوربین توسط DVR امکان پذیر می باشد.
امنیت بالاتر تصویر دوربین مدار بسته

دوربین تحت شبکه تصاویر را رمز گذاری کرده و بصورت دیجیتال ( صفر و یک ) بر روی کابل شبکه منتقل می کند در صورتی که این کد گذاری در سیستم آنالوگ درون DVR انجام می شود و لذا امنیت تصاویر می تواند دچار مشکل شود .

مقایسه دوربین مدار بسته تشخیص چهره هوشمند داهوا و هایک ویژن ( قسمت اول – دوربین داهوا )

خرید دوربین مداربسته

مقایسه دوربین مداربسته  تشخیص چهره هوشمند هایک ویژن و داهوا ( قسمت اول )


فناوری تشخیص چهره با ثبت چهره افراد در یک پایگاه اطلاعاتی به هم پیوسته اشاره دارد که توسط یک نرم افزار هوشمند مدیریت می شود. این نرم افزار در زمان کوتاهی تمامی تصاویر را برررسی کرده و نیاز های کاربر را بر روی آنها اعمال می کند. به عنوان مثال کاربر می تواند در پایگاه اطلاعاتی خود تصویر شخص خاصی را جستجو نماید.

با توسعه فناوری و استفاده برند ها از الگوریتم های هوش مصنوعی در تشخیص چهره ، درصد اشتباه این دوربین ها به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرده ات ، تشخیص چهره بهتر در تصاویر با وضوح کمتر ، تشخیص چهره افراد در فواصل طولانی تر و مواردی شبیه به این با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ( AI ) بهینه تر شده است.

ما در این قسمت از مجله ایران سکوریتی می خواهیم توانایی دو مدل از دوربین های تشخیص چهره برند های مختلف را که به هوش مصنوعی مجهز هستند برای شما مقایسه کنیم تا میزان دقت و قابل اعتماد بودن آنها را بیشتر بسنجیم. هدف از این بررسی تنها ارائه اطلاعات مفید به شما خوانندگان گرامی مجله امنیتی می باشد.

در ابتدا شما را با مشخصات فنی  دوربین مداربسته تشخیص چهره داهوا مدل DH-IPC-HF8242F-FR آشنا می کنیم:
دوربین باکس داهوا مدل  DH-IPC-HF8242F-FR  مجهز به فناوری هوش مصنوعی

دوربین باکس داهوا با پشتیبانی از فناوری استارلایت توانایی تشخیص چهره افراد در هر شدت نوری را برای کاربران فراهم می کند. داهوا یکی از شرکت هایی است که در سالهای اخیر سرمایه گذاری زیادی در زمینه تشخیص چهره انجام داده است علاوه بر آن استفاده از تیم تحقیق و توسعه مجرب داهوا را به دوربین صنعتی استارلایت مدل DH-IPC-HF8242F-FR رسانده است.

استفاده از بدنه فلزی مقاوم و ابعاد کوچک این دوربین در کنار وزن ۹۲۰ گرمی آن باعث شده تا دوربین داهوا کوچک ترین رتبه را در سه مدل دوربین مورد بررسی به خود اختصاص دهد. عملکرد دوربین در گستره دمایی منفی ۳۰ تا مثبت ۶۰ درجه سانتیگراد در کنار استاندارد های IP67 و IK10 از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این دوربین است که به مشتریان امکان استفاده از این دوربین در شراسط سخت را می دهد.


فناوری های هوشمند  دوربین مداربسته تشخیص چهره داهوا
استفاده از پردازنده هوشمند و انحصاری DSP شرکت داهوا در این دوربین مداربسته باعث شده است تا کاربران بتوانند با دقت بسیار بالایی چهره افراد را تشخیص داده و ثبت کنند. علاوه بر آن امکان تطبیق چهره افراد از بین یک دیتابیس ۱۰ هزار تصویری در زمان کوتاه از ویژگی های دیگر این دوربین تشخیص چهره داهوا به حساب می آید. دوربین مجهز به فناوری هوش مصنوعی داهوا می تواند تا ۵ دیتابیس تصویر را در خود نگهداری نماید. کاربران با استفاده از این  دوربین مداربسته می توانند شش ویژگی شامل سن ، جنسیت ، عینک ، ماسک ، سبیل و چهره را از هر فرد تشخیص داده و ضبط کنند.

همچنین دوربین هوشمند داهوا  ، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که باعث می شود یک انتخاب مناسب برای پروژه های تجاری و خرده فروشی ها به حساب بیاید. بهره بری از تکنولوژی های آنالیز تصویر متعدد مانند قابلیت فنس مجازی ، ورود غیر مجاز به محوطه ،  تشخیص اشیاء رها شده یا گم شده در منطقه ی مشخص از دیگر توانمندی های دوربین باکس داهوا به شمار می آید. ویژگی های هوشمند و پیشرفته مانند شمارش افراد ، ارائه نقشه حرارتی و اطلاعات ارزشمند دیگر توسط این دوربین می تواند به مدیران کسب و کارهای مختلف کمک کند تا برای بهینه سازی و بهبود فرایند فروش تصمیمات بهتری را بگیرند.
سنسور تصویر برداری و عملکرد مناسب در نور کم

دوربین باکس داهوا مدل DH-IPC-HF8242-FR از یک سنسور CMOS پیشرفته ۱/۱٫۹ اینچی بهره می برد که امکان ارائه تصاویر با کیفیت در طول شبانه روز را برای دوربین فراهم می کند . امکان ارسال سه استریم مجزا به صورت همزمان با دو فرمت فشرده سازی قابل انتخاب از فرمت های H.264 ، H.264+ ، H.265 و H.265+ از نقاط قوت این دوربین تشخیص چهره قدرتمند کمپانی داهوا به حساب می آید.

پشتیبانی از فناوری استار لایت ( Starlight ) امکان تصویر برداری با کیفیت و جزئیات مناسب در شرایط نور بسیار کم ( در حدود ۰٫۰۰۵ لوکس را برای کاربران فراهم می کند. همچنین با تنظیم میزان حساسیت نوری در این دوربین داهوا ، کاربران می توانند بسیاری از موارد برهم زننده کیفیت تصویر در شب مانند اعوجاج های مختلف را حذف کرده یا به حداقل برسانند.

با توجه به گزارشات رسمی اعلام شده توسط داهوا در خصوص تست دوربین مدل DH-IPC-HF8242-FR ، مشاهده شد که در شرایط نوری زیر ۰٫۰۰۱ لوکس با F1.2 دوربین تصویر رنگی ارائه می دهد و تصاویر در شدت نور زیر ۰٫۰۰۰۱ لوکس ، بصورت سیاه و سفید و با کیفیت و جزئیات مناسب ارائه می شود. ۱۲۰ دسی بل WDR ، حذف سه بعدی نویز تصویر و جبران نور پس زمینه باعث افزایش کیفیت و وضوح تصویر دوربین باکس داهو می شود و مشتریان می توانند با خیال راحت از این دوربین در شرایط نور بسیار کم استفاده کنند.
داهوا در این دوربین از فناوری SSA یا تصحیح هوشمند تصاویر استفاده کرده است این تکنولوژی کیفیت چهره افراد را بهبود می دهد این بهبود شامل نور ، شفافیت و سایر پارامتر های مهم در شناسایی چهره می باشد. این مهم باعث می شود تا دوربین داهوا در شرایط نوری متفاوت در محیط های داخلی یا خارجی بهترین بازدهی را داشته باشد.
خرید دوربین مداربسته

توصیه های ضروری برای طراحی لوگو سایت

طراحی یک لوگو حین طراحی سایت می تواند باعث موفقیت و یا حتی شکست تجارت تان شود. در ادامه با طراحی سایت اصفهان همراه باشید تا این موضوع را با هم بیشتر بررسی کنیم.

این اولین چیزی است که مشتریان شما می بینند و اولین چیزی است که زمانی که تصمیم گیری خرید انجام می شود، مورد قضاوت و بررسی قرار می گیرد.

تجارت شما احتمالا بسیار شگفت انگیز می باشد. شما یک تیم عالی، اهداف بلند مدت و محصولات و سرویس های خوبی را در اختیار دارید. در هر صورت،  اگر هیچ کس درباره شرکت شما اطلاعاتی نداشته باشد، هرگز به این موفقیتی که می خواهید نمی رسید.

به این دلیل است که داشتن یک لوگو خوب بسیار اهمیت دارد. این مورد اولین فروشنده، نماینده مشتری، بازاریاب و سازنده و شکل دهنده برند شما می باشد. همه این ویژگی ها در طراحی لوگو جای می گیرد. این حضور و وجود تجارت شما است که طراحی لوگوتان را بسیار با اهمیت می سازد.

اما نگران نباشید، هیچ فشار و اجباری در این جا وجود ندارد. چه شما طراحی لوگو خود را انجام دهید و یا از طراح لوگویی در این زمینه کمک بگیرید، فرقی ندارد، در هر صورت در این مقاله توصیه های مهم در ارتباط با طراحی لوگو وجود دارد که به شما بسیار کمک می کند. این موارد را پیروی کنید و خواهید دید که لوگو و شرکت تان در قلب و ذهن مشتریان تان برای همیشه ثبت می شود.

 طراحی لوگو 101 را یاد بگیرید.

این اولین توصیه و آغاز کار برای طراحی سایت است. طراحی لوگو ممکن است در ابتدا به نظر آسان بیاید، اما شما به سرعت خواهید فهمید که چقدر این پروسه طراحی سخت و دشوار می باشد. بسیار اهمیت دارد تا با مجموعه فرضیاتی در هنگام طراحی کردن لوگو برای تجارت تان، شروع کنید. حتی اگر می خواهید ارزش های شگفت انگیزی را توسط زیر پا گذاشتن قوانین طراحی به لوگوتان اضافه کنید، شما حداقل باید بدانید که چه قوانین و مقرراتی را باید ابتدا زیر پا بگذارید و از آن ها چشم پوشی نمایید.

بنابراین، یاد گرفتن اصول پایه طراحی زمانی که در مرحله ارائه نظرات در ارتباط با طراحی لوگو خود می باشید، بسیار اهمیت دارد.

لوگو ها می توانند تخریب کننده، برجسته، کاربردی، شگفت آور و یا قابل درک باشند. اما تمامی اصول طراحی آن ها یکسان می باشند. ابتدا یک لوگو باید ساده باشد. هیچ چیزی در این طراحی نباید اغراق آمیز به نظر بیاید. در هر صورت، لوگو شرکت ها باید هم چنان خاطره انگیز و پایدار باشند. از این رو باید تعادلی را در این جا به دست آورید. در نهایت، لوگوهای شرکتی نیاز دارند تا تطبیق پذیر و مناسب مخاطبین مورد هدف باشند.

احتمال دارد تا به همه این موارد تنها با درک طراحی لوگو 101 دست یابید. در حقیقت، تمامی این موارد طراحی لوگو 101 می باشند.

پروسه طراحی سایت اصفهان خود را راه بی اندازید.

حالا اگر طراحی لوگو خود را به یک طراح گرافیکی بسپارید، به نظر می رسد که هیچ یک از موارد گفته شده در بالا اهمیت ندارد. اشتباه است. همیشه حائز اهمیت است تا کل پروسه را درک کنید، از این رو حتی اگر تصمیم هایی را برای به کارگیری طراح لوگو در سر دارید تا به شما کمک کند، شما می دانید که چه چیزهایی مورد انتظار است. اصول و مقررات ساده سازی نیز مطابق با توصیه شماره یک در بالا است. آشنایی با مبانی طراحی لوگو می تواند باعث شود تا بهترین لوگو را به دست بیاورید، صرفه نظر از این که این طراحی را خود انجام دهید یا دیگری.

در هر صورت بسیار مهم می باشد تا پروسه طراحی خود را راه بی اندازید، حال فقط خودتان یا اعضای تیم تان و یا حتی یک طراح گرافیکی باشد، فرقی ندارد. این امر می تواند تمام طول پروسه را ساده کند و ارتباطات مناسبی را با مخاطبین برقرار سازد.

با یک خلاصه طراحی شروع کنید. یک پرسشنامه و یا مصاحبه ای را با یک مشتری و یا گروهی از مشتریان اجرا کنید تا نکاتی را جمع آوری نمایید. از همین جا، تحقیقات تان را در زمینه کاری و حرفه ای خود، تاریخچه مربوط به آن و چشم اندازی از رقیبان تان ادامه دهید. سپس از نکات و تحقیقات تان استفاده کنید، طراحی های لوگو را مرور کنید که آیا می تواند با شرکت و محیط مورد نظر شما به طور موفقیت آمیزی عمل کند.

زمانی که تمامی کارهای ابتدایی کامل شد، پیش طراحی را برای لوگو واقعی خود بسازید. مرور و پیش طراحی کردن را تا جایی ادامه دهید که ایده خوبی از این که لوگو در نهایت به چه شکل خواهد بود را به دست آورید. از همین جا، پیشنهاد می شود تا از سرویس طراحی لوگویی استفاده کنید که باعث می شود تا ایده کلی را بتوانید لمس کنید و درک نمایید.

این یک مثال از پروسه طراحی می باشد. هر تجارتی باید دارای پروسه ای باشد که با نیازهای مخصوص به آن مطابقت دارد. در هر صورت، مهم ترین مورد این است که یک پروسه آغاز به کار شود.

 از برند های بزرگ درس هایی را یاد بگیرید.

 دلیلی در پس این موضوع وجود دارد که چرا برخی سازمان ها رشد می کنند و به برندهای بزرگی در دنیا تبدیل می شوند. برعکس، دلیلی نیز وجود دارد که چرا برخی شرکت ها در اولین وهله، موفق نمی شوند. از این رو زمانی که در حال تصمیم گیری برای طراحی لوگو برای تجارت تان می باشید، چرا به سراغ شرکت ها و برند های مشهور در سراسر دنیا نمی روید؟

Nike یک مثال عالی در این زمینه است. شرکت چند ملیتی، یک برند را با یک لوگو ساخته و لوگو و شعار تبلیغاتی و تجاری خود را در سراسر دنیا آشنا و معروف نموده است. خوب، چه چیزی باعث می شود تا NIKE بسیار عالی دیده شود؟ چرا لوگو شگفت انگیز و معروفی در سراسر دنیا محسوب می شود؟

پاسخ دادن به این سوالات به شما کمک می کند تا درک کنید که چه مواردی یک لوگو را عالی می سازد و چه مواردی این گونه نیست. سپس، زمان مطابقت یافتن با برند تجارت تان می باشد، همه شما می دانید که شما باید چه کارهایی انجام دهید و باید از چه مواردی دوری گزینید. از برند های بزرگ در سراسر دنیا درس هایی را فرا بگیرید.

 از هر طراحی کلیشه عمده و اصلی دوری گزینید

گفتن این مورد ساده تر از انجام دادن آن است. در هر صورت، اگر به لوگوهای شرکتی این روزها نگاه بی اندازید، خیلی از آن ها بسیار کلیشه ای می باشند و یا حتی بدتر از آن تناقاضاتی را به همراه دارند. شما چراغ روشن برای نشان دادن ایده ها، یک خط رعد و برق مانندی برای خلاقیت و نوآوری و غیره را می شناسید. تمامی این تصاویر در حالی که عالی می باشند، اما بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند.

در عوض، در طراحی که قصد انجام آن را دارید، خلاق باشید. مخصوصا، درک کنید که چه پیامی را سعی در ارائه دادن دارد. ارزش های شرکت شما چیست و چه چیزی شما را از رقیبان تان ممتاز می سازد؟ سپس، درک کنید که می خواهید چه مواردی را بیان کنید، به این فکر کنید که آن را چگونه می توانید به گونه ای متفاوت بازگو نمایید. چگونه می توانید لوگو خود را طراحی کنید به گونه ای که مشتریان متوجه آن شوند و به طور هم زمان خود را از باقی رقیبان متفاوت و مجزا سازد؟

سعی کنید از موارد کلیشه ای به دور باشید. راه های بسیاری وجود دارد تا لوگو خود را به گونه ای طراحی کنید که قابل درک و مفهومی باشد. سعی کنید از افراد دیگر تقلید و پیروی نکنید.

 در طراحی لوگو و طراحی سایت خود را در برندتان مخفی نسازید

تا به این جا درباره پروسه طراحی لوگو صحبت کردیم. این پروسه بسیار اهمیت دارد. بخشی از طراحی مربوط به تحقیقات در ارتباط با صنعت و حرفه و رقیبان تان بود. اما یک مورد به همین اندازه اهمیت دارد و آن هم آگاهی و دانش از تجارت و برندتان می باشد. اگر نتوانید به درستی شرکت و ارزش آن را درک کنید و نتوانید آن را به مشتریان منتقل سازید، شما نمی توانید یک لوگو موثری را طراحی کنید.

از این رو، قبل از شروع پروسه طراحی، و حتی در طول آن، اطمینان حاصل کنید که به خوبی برند شرکت تان را درک می کنید. دریابید که چه چیزی آن را موثر می سازد و چه مواردی باعث می شود تا مشتریان باز هم به تجارت شما بازگردند. هر چه اجرا و عملکرد شرکت تان بهتر باشد، ارزش های به دست آمده از آن ها نیز بیشتر می شود. در نهایت، با کارمندان خود صحبت کنید و با اعضای تیم تان مصاحبه نمایید که روی تجارت تان کار می کنند. تنها به این صورت است که می توانید تجارت تان را به اندازه کافی درک کنید تا بتوانید به طراحی لوگو بهتر کمک نمایید.

نوع فونت خود را برای طراحی لوگو با دقت انتخاب کنید.

بله، تا به این جا درباره توصیه های طراحی برای این که بهترین ایده های طراحی لوگو را به دست آورید، صحبت کردیم. 5 توصیه قبلی مربوط به این بود که در مسیر درست ذهنی از طراحی لوگو قرار بگیرید تا بتوانید ذهن خود را آماده بهترین ایده ها و تفکرات و بینش ها در این ارتباط بکنید. حالا بیاید درباره ویژگی های طراحی بحث کنیم که می تواند در پروسه طراحی لوگو برای تجارت تان بسیار کمک کننده باشد.

اولین این توصیه ها می تواند انتخاب نوع فونت برای طراحی لوگو باشد. کلمات، نام شرکت تان را بیان می کنند که مهم ترین بخش لوگو شرکت تان می باشد، حتی اگر این گونه به نظر نرسد. این مورد به واقعیتی مربوط می شود که برای طراحی لوگوتان حکم هسته مرکزی را دارد و مشخصه اصلی تجارت تان می باشد: نام.

به نوع فونت MICROSOFT در برابر  FACEBOOK نگاهی بی اندازید که از حرف کوچک f در نام آن ها استفاده شده است. فونت مایکروسافت خاکستری است، در حالی که فیس بوک همیشه برای ما در قالب فونت سفید در پیش زمینه آبی رنگ نمایان شده است. هر کدام از این تصمیمات کوچک موارد بسیاری را به لوگوهای شرکت و هم چنان به برند کلی افزوده است.

از این رو، زمانی که درباره طراحی لوگو فکر می کنید، نوع فونت خود را فراموش نکنید. شما تصمیمی را در اختیار دارید که آیا باید از فونت سنتی و رایج استفاده کنید و یا مورد جدیدی را خلق کنید. صرفه نظر از موارد گفته شده دقت داشته باشید که این فونت باید ساده و قابلیت خوانایی بالایی داشته باشد.

 به طور جدی به یک لوگو مبتنی بر متن فکر کنید

یک لوگو مبتنی بر متن، همان طور که از نام آن مشخص است، یک لوگویی است که تنها از متن ها استفاده می کند. این ساده ترین و واضح ترین نوع لوگوها است و برای کسب موفقیت در راستای طراحی لوگو به کار می رود. از این رو زمانی که درباره طراحی لوگو خود بحث و گفت و گو می کنید، فراموش نکنید که باید نام شرکت خود را با فونت جذاب و هیجان انگیزی همراه سازید.

در هر صورت، اگر می خواهید از این روش پیروی نمایید، انتخاب تایپوگرافی باید مطابق با لوگو کلی باشد. از این رو، مگر این که شما به طور بخصوص یک طراحی ساده را برای لوگو خود بخواهید که برجسته بودن و جذاب بودن یک فونت کاستوم بهترین گزینه ممکن است و می تواند یک فونت منحصر به فرد برای تجارت شما محسوب شود.

بهترین بخش درباره لوگوهای مبتنی بر متن چیست؟ شما می توانید به اندازه آیکون لوگو، از تایپوگرافی استفاده کنید. به طراحی فیس بوک بار دیگر فکر کنید. این تنها لوگوی است که حروف سفید روی پیش زمینه آبی قرار دارد. اما زمانی که این شرکت اپلیکیشن گوشی همراه خود را ساخت، لوگو خود را با استفاده از حرف کوچک f در قالب یک آیکون طراحی کردند. البته فراموش نکنیم که باز هم پیش زمینه به رنگ آبی می باشد. شما به این ترتیب می توانید دریابید که چرا یک لوگو مبتنی بر متن بسیار موثر است.

تکیه بر فضای منفی در طراحی سایت و لوگو

فضای منفی یکی از موثرین راه ها برای طراحی یک لوگو است. در حالی که طراحی لوگو اصلی چشمان را خیره می کند، اما این وجود فضای منفی و یا خالی است که این تمرکز و جذاب بودن را بیشتر می کند. در حقیقت، اگر فضای منفی به طور موثری استفاده شود، تقریبا غیر ممکن است که بگوییم که کدام مورد در ارتباط با تصویر، جذاب ترین بخش است.


زمانی که به آن دقیق تر نگاه کنید، این امر را بهتر می بینید. میان E و X در لوگو FEDEX یک فلش سفید رنگ به سمت راست اشاره می کند. این مورد توسط فضای منفی میان این دو حرف به وجود آمده است. در هر صورت، این مورد بخشی از طراحی است که ارزش برند را بر همگان آشکار می نماید.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

دوربین مدار بسته وای فای ، مزایا و معایب استفاده از این دوربین

خرید دوربین مداربسته

استفاده از دوربین مداربسته هر روز در حال افزایش است. امروز دیگر کمتر مکان عمومی را می توانید پیدا کنید که هیچ دوربین مدار بسته ای در آن وجود نداشته باشد. همانگونه که در قسمت های قبلی مجله ایران سکوریتی توضیح داده ایم دوربین مدار بسته دارای انوع مختلفی می باشد که هر کدام بر اساس امکانات خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در این قسمت از مجله ایران سکوریتی شما خوانندگان گرامی را با دوربین مداربسته وای فای و مزایای آن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

دوربین مداربسته وای فای چیست ؟

دوربین مدار بسته وای فای یا بی سیم  همانطور که از اسمش پیداست به دوربینی گفته می شود که بدون سیم نصب می شود و تصاویر دوربین توسط امواج به مرکز کنترل ضبط منتقل می شود. نصب و راه اندازی این سری از دوربین ها بخاطر عدم نیاز به کابل تصویر و تغذیه به سرعت انجام می شود. در ادامه شما را با برخی از مزایای سیستم مدار بسته بی سیم آشنا می کنیم.


مزایا دوربین مداربسته وای فای

بدون سیم ( Wireless )

نخستین و شاید مهمترین ویژگی این سیستم ها عدم نیاز به سیم و کابل اضافی می باشد. اصلا می توان اینگونه بیان کرد که بی سیم بودن تجهیزات مدار بسته مهمترین دلیلی است که کاربران به سراغ خرید این نوع از تجهیزات می روند. چرا که در نگاه اول همه مجرمین در صدد قطع برق و یا سیم این دوربین ها هستند ولی در سیستم بی سیم این امکان از آنها سلب می شود. همانگونه که گفته شد نصب این نوع دوربین ها آسان و ساده است و بسیاری از پیچیدگی های مربوط به کابل کشی ، داکت کشی و … را ندارد.


سیستم منعطف

به دلیل عدم نیاز سیستم مدار بسته وایرلس به سیم ، امکان نصب دوربین مداربسته در هر موقعیت و مکانی وجود دارد و این عدم محدودیت باعث افزایش انعطاف پذیری سیستم می شود. کاربران می توانند به راحتی بدون هیچ محدودیتی در فضاهای مورد نیاز ، دوربین نصب کنند. حتی امکان نصب دوربین مدار بسته مخفی نیز  برای آنها به سادگی فراهم خواهد بود.


سطح امنیتی بالا

دوربین مداربسته وایرلس به گونه ای طراحی و تولید شده تا تصاویر به راحتی از بستر بی سیم منتقل شود ، رعایت اصول امنیتی در این سیستم ها خیال کاربران را از بابت انتقال امن تصاویر این دوربین ها راحت می کند. سیستم رمز گذاری ویژه این دوربین ها امکان سو استفاده از تصاویر توسط افراد سودجو را به حداقل می رساند. همچنین برخی از مدل های دوربین بی سیم به صورتی طراحی شده اند که در صورت قطع ارتباط بین دوربین و NVR ، تصاویر را در خود ذخیره می کنند و حتی با قطع برق سیستم ، دوربین به عملکرد خود ادامه می دهد.


دسترسی آسان

دوربین مداربسته بی سیم به گونه ای عمل می کند که کاربران می توانند در هر لحظه و هر مکانی به تصاویر این دوربین ها دسترسی داشته باشند. آنها می توانند به راحتی هنگام مسافرت یا در محل کار خود و تنها با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود تصاویر دوربین مدار بسته را مشاهده کرده یا کنترل نمایند. این دسترسی آسان همواره برای کاربران با اهمیت بوده و آنها نسبت به انتخاب سیستم هایی با این مزیت راغب تر هستند.


نصب و راه اندازی ساده و آسان

نصب آسان و ساده دوربین مداربسته بی سیم یکی از مزیت های مهم این سری از دوربین ها به شمار می آید. این مهم باعث صرفه جویی در زمان نصب سیستم مدار بسته شده و حتی کاربران می توانند خودشان دوربین را در محل از پیش تعیین شده نصب کنند. در این صورت هزینه مربوط به نصب دوربین مدار بسته صرفه جویی خواهد شد. اینکه اپراتور به راحتی می تواند دوربین بی سیم را در محل دلخواه نصب کرده و با چند تنظیم ساده تصاویر را بر روی تلفن همراه هوشمند خود مشاهده کند می تواند رضایت کاربر را تا حدود زیادی تامین نماید.


سیستم مدار بسته قابل حمل

دوربین مدار بسته بی سیم به دلیل اینکه بسیاری از محدودیت های سیستم مدار بسته کابلی را ندارد به آسانی قابل حمل و جابجایی بوده و کاربران می توانند از این دوربین ها در مکان ها و زاویه های مختلفی استفاده کنند و با توجه به نیاز خود این تجهیزات را در فضای مورد نظر نصب نمایند. یکی از نقاط ضعف سیستم مدار بسته کابلی را می توان اینگونه بیان کرد، زمانی که یک دوربین مدار بسته کابلی نصب می شود، امکان جابجا کردن آن برای کاربر بسیار محدود می باشد اما مشتریان می توانند هر زمان به دلخواه خود محل دوربین را به راحتی تغییر داده و از آن برای پوشش نیازهای حفاظتی متعددی استفاده کنند.


مراقبت و نگهداری

یکی از دغدغه های مشتریان مراقبت و نگهداری سیستم دوربین مداربسته است. نگرانی بابت آسیب دیدن کابل ، داکت ، مسیر کابل کشی و مواردی شبیه به این همیشه توسط مشتریان حس می شود اما در سیستم مدار بسته بی سیم  هیچ کابل و کابل کشی وجود ندارد از این رو مشتریان دیگر نیاز به پرداخت بسیاری از هزینه های اضافی برای نگهداری از سیستم پسیو ( کابل و داکت و… ) را نخواهند داشت و علاوه بر آن دغدغه های نگهداری این تجهیزات نیز از بین می رود. به عنوان مثال در محیط های مرطوب و زمانی که با هوای نامناسب ، بارش باران و … روبرو هستید دیگر نیاز نیست تا نگران مشکلات ناشی از آسیب دیدن کابل های دوربین مداربسته باشید.

خرید دوربین مداربسته