یک بخش مهم در طراحی سایت و راه اندازی سایت، انتخاب و تولید محتوا برای سایت است.
هرچه
شما به زیبایی ظاهری سایت اهمیت بدهید ولی از نظر محتوا ضعیف باشید، در
عمل شکست میخورید. چون این محتوای سایت است که باعث جذب کاربر به سمت شما
میشود و همین کاربرها به خریداران و مشتریان شما تبدیل میشوند.
با یک جست و جوی ساده در موضوعات مورد تخصص خودتان میتوانید صدها ایده جدید برای تولید محتوا پیدا کنید و یک مقاله مفید بنویسید.
فراموش
نکنید که موفقیت در اینترنت بدون زحمت بدست نخواهد آمد. پس باید زمان
بگذارید و برای سایت خود مقاله، عکس، فیلم تولید کنید و آنها را در شبکه
های اجتماعی هم گسترش دهید.
در طراحی سایت اصفهان
استفاده از پتانسیل بالای شبکه های اجتماعی به شما کمک میکند به صورت
رایگان کالا و خدمات خود را به میلیونها کاربر از سراسر جهان معرفی کنید و
البته اشتباهات رایج در شبکه های اجتماعی را انجام ندهید.
هرگز سعی نکنید مطالب دیگران را در سایت خود کپی کنید. این کار هیچ منفعتی برای سایت شما در طراحی سایت نخواهد داشت.
مطالبی
که منتشر میکنید باید حداقل 300 کلمه باشد. در زیر برخی از استانداردهای
تولید محتوا که در حال حاضر مورد پذیرش عموم Search engine ها برای تخصص
امتیاز بالاتر به کیفیت محتوا می باشد را مختصرا مشاهده می کنیم.
در طراحی سایت مقالات با بیش از 2000 کلمه در صورت از بین نرفتن یکپارچگی مطلب به دو قسمت تقسیم شود.
در طراحی سایت اصفهان
یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی برای محتوای خود در نظر بگیرید و در
پاراگراف اول و آخر حتما از آن استفاده کنید و در میان متن هم چند بار آن
را تکرار کنید. گرچه تکرار غیرطبیعی این کلمه به سادگی توسط گوگل به عنوان
spam شناسایی شده و ارزش محتوا را به شدت کاهش خواهد داد.
متون طولانی را پاراگراف بندی کنید و کلمات مهم را بصورت پر رنگ یا زیرخط دار نمایش دهید.
کلمات کلیدی خود را با تگ H1 تا H3 در متن مشخص کنید.
حتما از یک تصویر مرتبط با متن در محتوای خود استفاده کنید و در تگ alt
تصویر از کلمه کلیدی استفاده کنید. موتورهای جست و جو نمیتوانند تصویر را
ببینند اما از روی تگ alt تشخیص میدهند آن تصویر چه موضوعی دارد.
رعایت این اصول باعث میشود که در طراحی سایت
کاربران ورودی بیشترین رضایت را از مطالب شما داشته باشند و نتیجه آن کاهش
نرخ پرش سایت شما و بهبود رتبه در نتایج جست و جو گوگل است.
کیفیت تصویر فوق العاده، ضبط تصاویر به صورت 360 درجه و قابلیت ردیابی هوشمند از جمله ویژگی های مهم دوربین مداربسته سری PanoVu هایک ویژن است. دوربین های سری PanoVu پیشرفته ترین نوع دوربین های پانورامیک برای نظارت بر فضاهای گسترده و باز هستند.
در سال 2016 شرکت هایک ویژن که پیشرو و مبتکر در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری جدید و نوآورانه می باشد جدیدترین دوربین مداربسته پانورامای سری PanoVu را معرفی کرد.
این
دوربین ها قابلیت ارائه تصاویر 180 و 360 درجه بدون نویز، با کیفیت و وضوح
بالا را دارند به طوریکه قادرند تصاویری یکپارچه را از چندین سنسور مختلف
در یک واحد ارائه دهند.
علاوه بر این، توانایی قدرتمند ردیابی هوشمند Smart Tracking در دوربین مداربسته
PanoVu، بر سایر ویژگی های دوربین های گردان اعم از توانایی زوم اپتیکال
36x و زوم دیجیتال 16x، نصب و پیکربندی کاربر پسند و عملکرد فوق العاده در
نور کم آن افزوده گشته است.
طراحی کاربردی و منحصر بفرد
دوربین های
سری PanoVu برای کاربردهای نظارتی امنیتی نظیر استادیوم ها، مراکز شهر،
فرودگاه ها و پارکینگ ها طراحی شده اند. این دوربین ها به کاربران این
امکان را می دهند که یک دوربین چند سنسوره را با چندین دوربین معمولی
جایگزین کنند که مستقیما منجر به کاهش هزینه ها و کاهش پیچیدگی سیستم
مداربسته می گردد.
در سیستم های نظارتی قدیمی برای داشتن تصاویر واید و
180 یا 360 درجه نیاز به نصب چندین دوربین مختلف و وجود نرم افزار های
پیشرفته برای یکسان سازی و ادغام تصاویر بدست آمده وجود داشت.
اما دوربین مداربسته
PanoVu یک راه حل همه جانبه است زیرا چندین سنسور مختلف را در یک واحد
ادغام می کند و نیاز به نرم افزار های پیشرفته را از بین می برد.
طراحی
یکپارچه دوربین PanoVu نصب و راه اندازی آن را بسیار آسان کرده است به
طوریکه با وجود یک سیستم اترنت و یک منبع تغذیه نصب و تنظیمات آن انجام می
شود.
کیفیت بالای تصاویر در نور کم
دوربین های سری PanoVu از داشتن تکنولوژی تصاویر با کیفیت در نور کم دوربین های هایک ویژن بهره برده اند.
این
دوربین ها به لنز های DarkEye هایک ویژن با دیافراگم های بزرگ مجهز هستند و
از این منظر عملکردی مشابه با دوربین های سری DarkFighter دارند. آنها
قادر به ارائه تصاویر رنگی با وضوح بسیار بالا و با جزئیات دقیق در نورهای
کمتر از 0.002 لوکس هستند.
سیستم ردیابی هوشمند
قابلیت ردیابی هوشمند
در دوربین های PanoVu بر قابلیت ردیابی موجود در دوربین های PTZ اضافه شده
و این امکان فرآهم می شود تا قابلیت زوم قدرتمند PanoVu برای بزرگنمایی
جزئیات کوچک در تصویر پانورامیک فراهم گردد.
بوسیله این قابلیت می توان سوژه های مختلف را در آن واحد و در هر دو حالت خودکار و دستی ردیابی کرد. دوربین مداربسته
همچنین دارای طیف گسترده ای از توابع تجزیه و تحلیل تصویر(VCA)از جمله
تشخیص نفوذ (Intrusion Detection)، تشخیص عبور خط (Line Crossing) و تشخیص
ورود و خروج از منطقه است.
مدل های منحصر بفرد
دوربین های سری PanoVu
در مدل های 8 مگاپیکسلی با تصاویر 180 درجه و 16 مگاپیکسلی و تصویر 360
درجه در دسترس هستند و کاربران می توانند مدل ایده آل خود را برای کاربری
های نظارتی مختلف انتخاب کنند. مدل های 16 مگاپیکسل 360 درجه دارای 8 سنسور
1/1.9” Progressive Scan CMOS هستند. در حالی که مدل های 8MP دارای 4
سنسور برای تولید تصاویر 180 درجه ای خود هستند. تمامی دوربین های سری
PanoVu دارای استاندارد IP66 بوده و برای استفاده در انواع شرایط آب و
هوایی مختلف مناسب هستند.
1-تولید محتوای تکراری و بی کیفیت را در طراحی سایت متوقف کنید
موتورهای
جستجو روز به روز قوی تر و حساس تر میشوند . حساس شدن موتور های جستجو به
علت رشد قارچ گونه وب سایت ها میباشد . هر وب سایت دارای مطالبی است که یا
متعلق به خود آن سایت و یا متعلق به منابع دیگر است . البته به این نکته
توجه داشته باشیم که موتور های جستجو علاقه مند به توسعه وب و ارائه بهترین
مطالب به مشتریان خود هستند . گوگل به هیچ وجه علاقه ندارد مطلبی که توسط
فرد الف ایجاد شده و در سایت فرد ب وجود دارد را به صورت همزمان در صفحه
اول خود قرار دهد . به همین علت سعی در کپی مطالب دیگران و قرار دهی در
سایت خود نکنید .
در ضمن سعی در ایجاد مطالبی با محتوای جذاب نمایید . اصلا منظور بنده جذابیت=بزرگنمایی نیست . سعی کنید در طراحی سایت نگارشی جذاب داشته باشید .
برای
درک بهتر این مطلب از یک مثال استفاده میکنم. آیا تا به حال شده لطیفه ای
را از زبان فردی بشنوید و در شما هیچ گونه هیجانی ایجاد نکند اما همان
لطیفه را فرد دیگری برای شما بگوید و احساس خوبی از شنیدن آن پیدا کنید .
به خاطر داشته باشید در طراحی سایت اصفهان موتور های جستجو اجتماعی فکر میکنند .
- خود را به جای فردی که در سایت شماست بگذارید
این
یک حقیقت انکار ناپذیر است که کاربری که در سایت ما است . چه کسی هست ؟ به
دنبال چیست ؟ حدود سنی او چه قدر است ؟ تمایلات وی چیست ؟و....
آری ما باید در طراحی سایت
کاربر هدف را شناسایی کنیم و محتویاتی متناسب با علایق وی تولید نماییم .
در غیر این صورت روند نزولی سایت ما پدید می آید . این مطلب مهمی است که هر
کاربر در سایت ما قابلیت تبدیل به یک مشتری را دارد .
3- استفاده از رسانه های تصویری در طراحی سایت
نوعا
افراد بسیار علاقه مند هستند به جای مطالعه یک صفحه طولانی از یک کلیپ با
تصویر گویا استفاده نمایند . البته این مورد با توجه به زیر ساخت های
اینترنت کشور تا قبل از این کمی غیر منطقی بود ولی امروز با توجه به
استفاده فرگیرمردم
از وب سایت ها کمی طبیعی تر شده است . گوگل هم به
عنوان یکی از بزرگترین حامیان حقوق افراد در اینترنت و با توجه به سیاستش
یعنی محتوای باکیفیت به این نکته توجه داشته و به آن احترام میگزارد .
4- تعاملی بودن سایت
سعی
کنید در هر شغل و کسب و کاری که هستید به سوی تعامل با مشتریانتان از طریق
وب بپردازید . یعنی اطلاعات شخصی کاربران هدف خود را دریافت و از طریق
ایمیل مارکتینگ اس ام اس مارکتینگ و خبرنامه ها با آنها در ارتباط باشید .
1-تولید محتوای تکراری و بی کیفیت را در طراحی سایت متوقف کنید
موتورهای
جستجو روز به روز قوی تر و حساس تر میشوند . حساس شدن موتور های جستجو به
علت رشد قارچ گونه وب سایت ها میباشد . هر وب سایت دارای مطالبی است که یا
متعلق به خود آن سایت و یا متعلق به منابع دیگر است . البته به این نکته
توجه داشته باشیم که موتور های جستجو علاقه مند به توسعه وب و ارائه بهترین
مطالب به مشتریان خود هستند . گوگل به هیچ وجه علاقه ندارد مطلبی که توسط
فرد الف ایجاد شده و در سایت فرد ب وجود دارد را به صورت همزمان در صفحه
اول خود قرار دهد . به همین علت سعی در کپی مطالب دیگران و قرار دهی در
سایت خود نکنید .
در ضمن سعی در ایجاد مطالبی با محتوای جذاب نمایید . اصلا منظور بنده جذابیت=بزرگنمایی نیست . سعی کنید در طراحی سایت نگارشی جذاب داشته باشید .
برای
درک بهتر این مطلب از یک مثال استفاده میکنم. آیا تا به حال شده لطیفه ای
را از زبان فردی بشنوید و در شما هیچ گونه هیجانی ایجاد نکند اما همان
لطیفه را فرد دیگری برای شما بگوید و احساس خوبی از شنیدن آن پیدا کنید .
به خاطر داشته باشید در طراحی سایت اصفهان موتور های جستجو اجتماعی فکر میکنند .
- خود را به جای فردی که در سایت شماست بگذارید
این
یک حقیقت انکار ناپذیر است که کاربری که در سایت ما است . چه کسی هست ؟ به
دنبال چیست ؟ حدود سنی او چه قدر است ؟ تمایلات وی چیست ؟و....
آری ما باید در طراحی سایت
کاربر هدف را شناسایی کنیم و محتویاتی متناسب با علایق وی تولید نماییم .
در غیر این صورت روند نزولی سایت ما پدید می آید . این مطلب مهمی است که هر
کاربر در سایت ما قابلیت تبدیل به یک مشتری را دارد .
3- استفاده از رسانه های تصویری در طراحی سایت
نوعا
افراد بسیار علاقه مند هستند به جای مطالعه یک صفحه طولانی از یک کلیپ با
تصویر گویا استفاده نمایند . البته این مورد با توجه به زیر ساخت های
اینترنت کشور تا قبل از این کمی غیر منطقی بود ولی امروز با توجه به
استفاده فرگیرمردم
از وب سایت ها کمی طبیعی تر شده است . گوگل هم به
عنوان یکی از بزرگترین حامیان حقوق افراد در اینترنت و با توجه به سیاستش
یعنی محتوای باکیفیت به این نکته توجه داشته و به آن احترام میگزارد .
4- تعاملی بودن سایت
سعی
کنید در هر شغل و کسب و کاری که هستید به سوی تعامل با مشتریانتان از طریق
وب بپردازید . یعنی اطلاعات شخصی کاربران هدف خود را دریافت و از طریق
ایمیل مارکتینگ اس ام اس مارکتینگ و خبرنامه ها با آنها در ارتباط باشید .
در اکثر این محاسبات و با توجه به هارد اینترنال و ذخیره سازها تصاویر با ماکسیسمم کیفیت حدود 12 تا 15 روز برای ما ذخیره میکند و برای ذخیره بیشتر از آن، باید فضای هارد داخلی DVR را افزایش داد.